:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هدف شورا رفع نیازمندی‌های مردم است

هدف شورا رفع نیازمندی‌های مردم است

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 04 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

هدف شورا رفع نیازمندی‌های مردم است

عملکرد شورای اسلامی شهر در سال گذشته بسیار مثبت است چرا که تا به امروز توانسته تعامل لازم را با شهرداری در این وضعیت بد اقتصادی حفظ و راهبری کند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص هدف خود از حضور در شورا افزود: با هدف خدمت به مردم و نظام اسلامی و استفاده از تجربیات و توانمندیهای علمی و عملی برای شکوفایی و بالندگی و تامین هرچه بیشتر آسایش و رفاه و ارزشهای اجتماعی و دینی و فرهنگی به واسطه آرا و اعتماد شهروندان عزیز شهر ارومیه وارد شورا شدم و تا کنون تلاش کرده ام تا این امر به واقعیت تبدیل شود.

 

حاجیلو گفت: در دوره چهارم به لطف خداوند متعال در تعامل بسیار خوب و سازنده با سایر اعضای شورای اسلامی شهر و البته شهردار ارومیه در رسیدن به اهداف منظور که به یقین همان نیازمندیهای شهر و شهروندان عزیز بوده موفقیت های ارزشمندی حاصل شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم با ابراز رضایت از فعالیت شورا ادامه داد: عملکرد شورای اسلامی شهر در سال گذشته بسیار مثبت است چرا که تا به امروز توانسته تعامل لازم را با شهرداری در این وضعیت بد اقتصادی حفظ و راهبری کند و پروژه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی به قدر افزون اجرایی کند که این امر حکایت از عملکرد مثبت شورا دارد.

 

وی تصریح کرد: در سال 95 اولویتهای برنامه ریزی شورای اسلامی شهر در کمیسیون های عمران و برنامه ریزی و خدمات شهری توجه به امور حمل و نقل و سخت و افزار و نرم افزار های فرهنگی است که این دو برنامه از اولویت های شهرداری ارومیه نیز محسوب می شوند و امیدوارم در سال 95 با تحقق بودجه منظور شده، برنامه های تدوین شده به صورت عملی و اجرایی تحقق پیدا کند.

 

حاجیلو اذعان کرد: در سال گذشته شورا  شاهد حضور و ورود اجرایی سرمایه گذاران در پروژه های کلان شهری بوده که نتایج آن در چند سال آینده مشهود خواهد بود و قطعا این موضوع در آبادانی و توسعه شهر ارومیه تاثیر گذار است.

 

تعداد نمایش ها (191)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان