:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
واکنش سخنگوی شورای اسلامی شهر اورمیه به جوسازیها علیه شورای شهر؛

واکنش سخنگوی شورای اسلامی شهر اورمیه به جوسازیها علیه شورای شهر؛

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 22 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

واکنش سخنگوی شورای اسلامی شهر اورمیه به جوسازیها علیه شورای شهر؛ 

مصوبه ای که در هئیت حل اختلاف رد شده، برای جلوگیری از افزایش ده برابری عوارض و جرایم و تحمیل آن به مردم در شورای شهر تصویب شده بود!

وارونه جلوه دادن حقایق و قلب واقعیت ها از روی نا آگاهی، عدم اشرافیت و یا بغض جایگاه نمایندگی مردم زیر سوال می برد!

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در واکنش به جو سازیهای اخیر رسانه ای در مورد "لغو مصوبه شورای شهر و شهرداری ارومیه مبنی بر افزایش غیرمتعارف عوارضات مازاد بر تراکم و ضرایب آن توسط  هیئت حل اختلاف استانداری آذربایجان غربی" با تکذیب کامل این موضوع گفت: اتفاقا مصوبه ای که در هئیت حل اختلاف رد شده و متأسفانه با افتخار رسانه ای گردیده، برای جلوگیری از افزایش ده برابری عوارض و جرایم و تحمیل آن به مردم در شورای شهر تصویب شده بود!

علی مصطفی زاده افزود: این مصوبه حمایتی شورای شهر ارومیه که بدلیل ایراد قانونی توسط کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان ارومیه رد شده بود و با اصرار اعضای شورای شهر ارومیه بر مصوبه قبلی و رای دوباره اعضا به هیئت حل اختلاف استانداری آذربایجان غربی ارسال شده بود، در جهت جلوگیری از افزایش ده برابری عوارض و جرایم و تحمیل آن به مردم شریف اورمیه در شورای شهر مصوب گردید، که توسط هیئت حل اختلاف (با هماهنگی) رد گردید!

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: اعضای شورای شهر ارومیه برای تعدیل و کاهش افزایش ده برابری عوارض و جرایم ماده صد ناشیِ شده از افزایش قیمت منطقه ای (این قیمت هر سال توسط کارگروهی در سازمان امور مالیاتی تعیین و به شهرداری‌ها اعلام می گردد) و جهت رفع ایراد هئیت تطبیق فرمانداری، بلافاصله با پیش بینی به موقع و رای به لایحه ای جدید شهرداری (با همراهی کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان ارومیه و هماهنگی با دبیرخانه شورای حل اختلاف استانداری) از تحمیل افزایش حدود ۱۰۰۰ درصدی عوارض و ‌جرایم به مردم ارومیه جلوگیری کردند که این مصوبه از حدود ۲ ماه پیش (قبل از رد دو روز قبل  هئیت حل اختلاف که ماحصل آن به افزایش ده برابری هزینه های پرداختی مردم به شهرداری منجر می گردید) با رعایت صد درصدی شرایط مردم ارومیه به شهرداری ابلاغ و رضایت شهروندان نیز حاصل شده است.

سخنگوی شورای شهر ارومیه ضمن دعوت از نمایندگان جهت مطالعه حداقلی و دقت بیشتر در اظهار نظرها و نوشته های خود و یا سکوت در مورد مسائل مختلف شهری افزود: وارونه جلوه دادن حقایق و قلب واقعیت ها از روی نا آگاهی، عدم اشرافیت و یا بغض جایگاه نمایندگی مردم را زیر سوال می برد.

مصطفی زاده ضمن اشاره به خط قرمز بودن منافع مردم ارومیه برای مجموعه مدیریت شهری افزود: پیش بینی مان این است که با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، شانتاژها، جوسازیها و دروغ پراکنی های سازماندهی و هدایت شده علیه شورای شهر و شهرداری ارومیه تشدید خواهد شد که البته این امر عزم مجموعه مدیریت شهری در مسیر حفاظت از منافع مردم ارومیه را جزم تر خواهد کرد.
 

تعداد نمایش ها (30)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان