:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 07 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم ماه خون و قیام و ماه پیروزی خون بر شمشیر است. با نظر به احادیث و روایات اهل بیت علیهم السلام در می یابیم که ائمه هدی (ع) در یاد مصائب شهید دشت کربلا و یاران وفادارش اشک ها ریخته اند و پیوسته در غم مصیبت آل پیامبر و واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری محزون و اندوهگین گشته اند. 
امام خمینی (ره) در این باره می فرماید : «محرّم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده که در طول تاریخ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است.

با حلول ماه محرّم، ماه حماسه و شجاعت و فداکاری آغاز شد؛ ماهی که خون بر شمشیر پیروز شد، ماهی که قدرت حق، باطل را تا ابد محکوم و داغ باطل بر جبهه ستمکاران و حکومت های شیطانی زد، ماهی که به نسل ها در طول تاریخ، راه پیروزی بر سر نیزه را آموخت، ماهی که شکست ابرقدرت ها را در مقابل کلمه حق به ثبت رساند، ماهی که امام مسلمین، راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را به ما آموخت‏».

سالروز فرا رسیدن شهادت سید و سالار شهیدان و یاران وفادارش و تاسوعا و عاشورای حسینی بر مسلمانان و شیعیان آن حضرت تسلیت و تعزیت باد.

شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (22)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان