:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج.

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج.

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 30 آبان,1398/دسته ها: اخبار, مقالات

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پیامی هفته بسیج را به آحاد ملت ایران و به ویژه بسیجیان سلحشورتبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این پیام آمده است:

بسیج یادآور صلابت و ایثار مردان و زنانی از تبار فرزندان خمینی کبیر (ره) است که در لبیک به ندای پیر خمین در مسیری گام برداشتند که فرجام آن  سرافرازی ایران اسلامی و کمک و یاری به دین حق محمد رسول الله (ص) است. 

بسیج قلب تپنده ای است که در سینه میلیون ها ایرانی مسلمان، ندای رهایی از ظلم و ستاندن داد مظلومان عالم را فریاد می زند و گام ها را در راه اهداف اسلام عزیز و ائمه اطهار، مستحکم تر می کند. بی شک هر آنچه امروز ایران و ملت مسلمان آن، از آن خود دارند جز در سایه این حرکت عظیم نبوده و بی وجود آن اهداف عالیه انقلاب دست نیافتنی بوده است؛ چه آنکه رهبر معظم مان فرمودند: «بسيج يعني نيروي كارآمد كشور براي همه ميدانها.»

قدردانی و یادآوری از بزرگ مردان این عرصه در هفته بسیج نعمتی است که خداوند متعال ما را رهین آن کرده و شکر این نعمت جز در سایه سار تأسی از ولایت و عمل به اهداف عالیه تأسیس بسیج مهیا نخواهد بود. به جاست که در سال جاری که هفته بزرگداشت بسیج همراه و همزمان شده با چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، این نهاد را رکنی بدانیم در راستای تحقق وحدت تمام مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی؛ همچون دوران دفاع مقدس که همگان در راستای دفاع از اسلام و میهن قد علم کردند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم و کارکنان عزیز شورای اسلامی شهر ارومیه، ضمن تبریک این هفته به آحاد ملت ایران و به ویژه بسیجیان سلحشور، دوام توفیقات این حرکت عظیم اسلامی و ملی را از خداوند متعال خواهانم و امید دارم مسیر توفیقات و حرکت شتابان بسیج ادامه یابد و هر روز بیش از گذشته کارآمدی آن به اثبات رسیده و در خدمت به ملت عزیز ایران و تمامی مسلمانان جهان قدرتمند تر وارد صحنه شود.

دکتر علیزاده امامزاده

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (251)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان