:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت آغاز سال نو و بهار ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت آغاز سال نو و بهار ۱۴۰۳

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 05 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/0

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت آغاز سال نو و بهار ۱۴۰۳

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت آغاز سال نو  و آغاز بهار ۱۴۰۳ پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

در آستانه فصل رویش گلها و تحول زمین و نو شدن زمان، آغاز می کنیم رُستن را و تازه شدن را و به روزهای جدید و لحظات ناب زندگی می اندیشیم. بهار می آید، طبیعت، خود را باز می آراید، خانه و شهر از آلودگی زدوده می شود، قلب ها، مهر می زایند و محبت می سرایند و ذهن بشر ایده ای جدید می آفریند تا آینده ای بهتر و سالی آکنده از تحول خلق کند.

این معجزه بهار است که از سوی خالق هستی به موجودات گیتی بخشیده می شود. بیایید به نو شدن افکار و قلب هایمان بیندیشیم و با درانداختن طرحی نو به استقبال سال نو برویم. 

با  آغاز بهار، خطه آذربایجان طبیعت زیبایش را آشکار می کند و با گستره سبز و دلنشین دشت ها و کوه های استوارش، رودخانه ها و دریاچه های زیبایش، مردم عزیز را از سرتاسر ایران به مهمانی گل ها و سبزه ها دعوت می کند. 

همچنین نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان قرین شده و بهار قرآن و بهار طبیعت، رحمت و مغفرت را برای مؤمنان و انسان های پاک نهاد به ارمغان می آورد.

فرا رسیدن نوروز و بهار طبیعت و آغاز سال ۱۴۰۳ شمسی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به شهروندان محترم ارومیه تبریک می گوییم و از خداوند متعال لحظات، ساعات و روزهای خوشی را همراه با سلامتی و موفقیت برای مردم عزیز آرزومندیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه
 

تعداد نمایش ها (38)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان