:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی

پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 26 مرداد,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

ای آزادگان سرفراز

باسلام واحترام

      در میان روزهای حماسی و خاطره انگیز تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی، روزی بیاد ماندنی و سراسر افتخار که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند و دلیلی روشن و محکم بر عزت، اقتدار و در عین حال مظلومیت ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی است، به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ما برای همیشه ثبت و درج گردید.

این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا و با امام امت بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و آنها توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و تقوا،غیرت ، صبر و مردانگی را  به همه نشان بدهند. تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند .

اینجانب از طرف خودم و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سر افراز را  فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری و جانفشانی های مخلصانه آنان می دانم و برای تمامی آزادگان عزیز ایران اسلامی مخصوصا آزادگان غیور شهر ارومیه از درگاه ایزد منان سلامتی وعزتی جاودانه مسئلت      می نمایم.

پرویز جلیلی

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (382)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان