:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تشکر رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور پروشورمردم در راهپیمایی عظیم روز قدس

پیام تشکر رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور پروشورمردم در راهپیمایی عظیم روز قدس

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 04 مرداد,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تشکر رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور پروشورمردم در راهپیمایی عظیم روز قدس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پیامی از حضور پروشورمردم در راهپیمایی عظیم روز قدس تشکر و قدردانی کردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

باسلام و قبولی طاعات وعبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان

             مردم مومن،انقلابی و ولایتمدار شهر ارومیه با دیدن آلام و دردهای برادران و خواهران فلسطینی خود ، در خیابانها و کوچه ها در روز قدس حضور پرشور خود را به نمایش گذاشتند. در این حضور همه اقوام ،اقشار و گروههای سیاسی دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل  ،مرگ بر آمریکا سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه ایرانیان است.

درود خدا بر شما مردم مومن ، انقلابی و ولایتمدار و همیشه در صحنه ارومیه، حمد و سپاس خداوند متعال  را که بار دیگر، توفیق  شرکت در راهپیمایی روز قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی و به ویژه شما مردم ولایتمدار، متدین  و شهید پرور ارومیه گردانید و به فضل الهی، با وحدت و بصیرت ، بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام استکبار و صهیونیزم انداختید و فریاد مظلومیت و عدالتخواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید بعد از گذشت سالهای متمادی از اشغال قدس شریف، هنوز هم قبله ی اول مسلمین به عنوان اولین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده قرار دارد.بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد.

بر همین اساس اینجانب و اعضای  محترم شورای اسلامی شهر ارومیه این حضور را ارج گذاشته و از همه آحاد مردم علی الخصوص روحانیت جلیل القدر ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ،جوانان ،دانشجویان ، بسیجیان و سایر اقشارتقدیر و تشکر نموده و از خداوندمنان اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و نابودی اشتغالگران قدس را مسئلت می نمائیم.

پرویز جلیلی

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (336)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان