:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
چگونگی بازگشت زمین هزار میلیارد تومانی به اموال مردم اورمیه توسط سخنگوی شورای اسلامی شهر تشریح شد:

چگونگی بازگشت زمین هزار میلیارد تومانی به اموال مردم اورمیه توسط سخنگوی شورای اسلامی شهر تشریح شد:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 19 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

چگونگی بازگشت زمین هزار میلیارد تومانی به اموال مردم اورمیه توسط سخنگوی شورای اسلامی شهر تشریح شد:

 این زمین در قبال دریافت وام ۱۹/۵ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۳۹۵ طی مبایعه‌نامه‌ای به بانک شهر واگذار شده بود

 برای عودت این زمین طی ۱۸ ماه گذشته دهها جلسه فشرده و سنگین در شورای شهر و شهرداری ارومیه و همچنین مدیریت بانک شهر در تهران و... برگزار گردید

 سازمان بازرسی استان آذربایجان‌ غربی در کنار دادگستری آذربایجان‌ غربی و مجموعه دستگاه‌های نظارتی استان در حفاظت و حراست از اموال شهر همیشه کمک حال شهرداری ارومیه بوده اند

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه: سخنگوی شورای اسلامی شهر با اعلام خبر بازگشت مالکیت زمین هزار میلیارد تومانی به شهرداری ارومیه افزود: این زمین در قبال دریافت وام ۱۹/۵ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۳۹۵ طی مبایعه‌نامه‌ای به بانک شهر واگذار شده بود.

علی مصطفی زاده با اشاره به تلاش های انجام گرفته توسط اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و... برای حل و فصل این موضوع طی یکسال و نیم گذشته افزود: برای عودت این زمین با ارزش متعلق به مردم ارومیه طی ۱۸ ماه گذشته دهها جلسه فشرده و سنگین در شورای شهر و شهرداری ارومیه و همچنین مدیریت بانک شهر در تهران و... برگزار گردید و نهایتا طبق مصوبه شورای شهر ارومیه با پرداخت مبلغ ۷۵ میلیارد تومان، زمین ۸۸۰۰ متر مربعی با بر ۶۱ متر به خیابان حسنی که دارای مجوز ماده ۵ بوده و ۳ طبقه زیرزمین و ۷ طبقه تجاری مجوز ساخت در بر خیابان حسنی ارومیه را نیز دارد به شهرداری ارومیه بازگردانده شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان ضمن تشکر ویژه از همکاری و حمایت کامل دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و بازرسی در به نتیجه رسیدن این پرونده بزرگ و بازگشت این زمین با ارزش به مالکیت شهرداری ارومیه گفت: سازمان بازرسی استان آذربایجان‌غربی در کنار دادگستری آذربایجان‌غربی و مجموعه دستگاه‌های نظارتی استان در حفاظت و حراست از اموال شهر همیشه کمک حال شورای شهر و شهرداری ارومیه بوده اند که این امر توان مجموعه مدیریت شهری را در برخورد با موارد مشابه این چنینی چندین برابر کرده است.
 

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان