:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
گزارشی از یکصد و هشتاد و سومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه

گزارشی از یکصد و هشتاد و سومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 18 مرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

گزارشی از یکصد و هشتاد و سومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه 

 یکصد و هشتاد و سومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز شانزدهم مرداد ماه به ریاست نقی کریمی و با حضور اعضای شورا ، شهردار ، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی و نیز مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با بررسی موضوعات مهمی چون ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین ، نتایج مذاکرات با بانک شهر و بازگرداندن زمین ۸۸۰۰ متر مربعی شهرداری ارومیه در خیابان حسنی و نیز بررسی قراردادهای سرمربی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  در این جلسه نقی کریمی رئیس شورا ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم و قدردانی از تلاشها و زحمات شهردار و عوامل اجرایی در بازگرداندن زمین ۸۸۰۰ متر مربعی شهرداری در خیابان حسنی از ضمانت بانک شهر ، به ارائه خدمات بهینه شهرداری ارومیه به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین تاکید نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه جلسه با اشاره به موضوع تیم والیبال شهرداری ارومیه و حضور این تیم در لیگ برتر والیبال کشور گفت: موضوع حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری بود که الحمدالله با حمایت ها و پیگیری های اعضای شورا ، شهردار،  استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این تیم بار دیگر در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت. البته با توجه به محدودیت زمانی و زمان کم برای برگزاری مسابقات ، شهرداری ارومیه باید اقدامات لازم را جهت انتخاب سرمربی و بازیکنان این تیم با اجرای تعهدنامه برای حضور هرچه قدرتمند در بازی ها انجام دهد.

 در ادامه جلسه مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورا گفت: امروز موضوع والیبال هم برای اعضای شورا و هم مردم والیبال دوست شهر ارومیه بسیار مهم و اساسی است.

وی با انتقاد از عملکرد سال گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر والیبال علی الخصوص از سرمربی تیم ، خاطر نشان کرد: نباید اتفاق سال قبل و نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری که باعث دل رنجی عشاق والیبال و شهروندان ارومیه شد امسال تکرار شود.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد؛ توجه به انتخاب سرمربی و بازیکنان و بها دادن به سرمایه ها ، پیشکسوتان و بازیکنان بومی شهر ارومیه در اولویت باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین از حضور قدرتمند شهرداری ارومیه بهمراه شهرداری های شمالغرب کشور جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در مرز تمرچین تاکید نمود.

مرتضی منافی با اشاره به اینکه والیبال ارومیه نماد هویت و تعصب شهروندان و جوانان این شهر است و حفظ و حضور قدرتمند این تیم در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور خواسته مدیریت شهری و شهروندان ارومیه ای است.

عادل اعظم انهر دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در جلسه صحن شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: اربعین حسینی نماد اتحاد ، همدلی،  برادری و اقتدار شیفتگان و عاشقان ائمه اطهار و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادار آن حضرت است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید بصورت باشکوه و در شان آن حضرت برگزار شود.

عادل اعظم انهر گفت؛ امروز بازگشایی مرز تمرچین و استقبال از زائران اربعین حسینی یک فرصت فرهنگی و مذهبی برای استان آذربایجان غربی محسوب می شود و مدیریت شهری باید تلاش خود را برای بهره مندی از آن ، هم به لحاظ فرهنگی و هم ثواب آن بهره مند شود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش از برپایی موکب حسینی در محدوده شهر ارومیه و بزرگراه خاتم الانبیاء خبر داد و یادآور شد: شهرداری ارومیه باید جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی موکبی را برای استقبال از زوار تدارک ببیند.

در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه اربعین حسینی و برپایی موکب ها برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین و نیز حضور پرقدرت تیم والیبال شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور ارائه نمودند.

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه نیز در جلسه صحن شورا گزارشی از وضعیت فعلی تیم والیبال شهرداری ارومیه جهت حضور در لیگ برتر ، نحوه بازگرداندن زمین ۸۸۰۰ متر مربعی خیابان حسنی و نیز شرایط و نحوه استقبال از زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین به اعضای شورا گزارش داد.

گفتنی است که در جلسه دیروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه،  اعضای شورا بر تشکیل کمیته فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه و نیز نظارت شهرداری بر عملکرد تیم تاکید کردند.
 

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان