:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
گزارش تصویری؛

گزارش تصویری؛

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 26 فروردین,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 گزارش تصویری؛

حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار، مدیران و پرسنل شهرداری ارومیه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی

همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مسئولین، مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی ارومیه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، هم دل و یک صدا با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حمایت از فلسطین، حمایت از اسلام است»بار دیگر حمایت‌های خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و با محکوم کردن اقدامات ظالمانه اسرائیل غاصب؛ خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در خاتمه حجت الاسلام دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت و قطعنامه پایانی روز قدس قرائت شد.

فضاسازی متناسب با روز جهانی قدس، برپایی غرفه فرهنگی، برپایی ایستگاه توزیع پرچم و پوستر بخشی از اقداماتی بود که در جریان راهپیمایی از سوی شورای شهر و شهرداری ارومیه اجرا شد.

🗓۱۴۰۲/۰۱/۲۵

تعداد نمایش ها (23)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان