:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
گزارش جلسه فوق العاده امروز هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه

گزارش جلسه فوق العاده امروز هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 06 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

گزارش جلسه فوق العاده امروز هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه

جلسه فوق العاده هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه شب جمعه پنجم آبان ماه از ساعت ۱۹ لغایت ۲۲ به ریاست نقی کریمی رئیس شورا و با حضور  تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با دستور جلسه بررسی حادثه درگذشت کودک ۳ساله بر اثر حادثه دلخراش حمله سگ های ولگرد در منطقه شهرک شاهد برگزار شد.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ابراز همدردی با خانواده حادثه شهرک شاهد و تسلیت نوگل سفر کرده به این خانواده و آرزوی شکیبایی برای بازماندگان ائلسان علیزاده، ابعاد حادثه را بررسی و از شهردار، معاون خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گزارش های لازم را خواستار شدند.

در ادامه جلسه شهردار ارومیه نیز ضمن همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کودک ۳ساله گزارشات لازم و اقدامات انجام گرفته از سوی معاونت خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری در راستای جمع آوری و عقیم سازی سگهای بلاصاحب را به شورا ارائه نمود.

اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در جهت پیگیری موضوع حادثه دلخراش شهرک شاهد، نظرات و پیشنهادات خود را برای جلوگیری از اتفاقات این چنینی ارائه نموده و متعهد گردیدند موضوع را تا حصول نتیجه نهایی  پیگیری و با ارائه راهکارهای لازم به مردم گزارش دهند.

گفتنی است که در این جلسه ضمن دلجویی و ابراز همدردی با خانواده داغدار مقرر گردید؛ تشدید جمع آوری سگهای ولگرد در مناطق مختلف شهر از سوی شهرداری در دستور کار قرار گیرد، پیگیری های لازم برای همکاری نهادهای زیست محیطی و دستگاه های ذیربط بنا به وظایف ذاتی در جهت حفظ جان شهروندان و جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار از این نوع انجام شود، موضوع حادثه تلخ شهرک والدین شاهد تا حصول نتیجه نهایی و معرفی مقصران احتمالی پیگیری گردد.

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان