:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
استاندار آذربایجان غربی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه:

استاندار آذربایجان غربی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 02 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
استاندار آذربایجان غربی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه:
شوراها از مظاهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است/ با تفاهم و همدلی شوراها و شهرداری ها بسیاری از مسائل و مشکلات شهری رفع می شود

استاندار آذربایجان غربی در مراسم تحلیف و آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مهندس سعادت در این مراسم ضمن تبریک به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شوراها از مظاهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و انتخابات شوراها در حقیقت مکانیسمی مترقی برای مشارکت مستقیم مردم در تعیین مسئولان محلی و گردش قدرت بدست خود مردم است.

سعادت ادامه داد: این مایه مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی است که مردم آن بر اساس آموزه های اسلامی، در تمامی صحنه های تعیین مسئولین و گردش قدرت نقش دارند.

سعادت به نقش شوراهای اسلامی در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری ها می توانند با تفاهم و همدلی و هم صدایی، بسیاری از مسائل و مشکلات شهری را مدیریت و برای رفع آنها برنامه و راهکار ارائه دهند.

تداوم خدمات رسانی بهینه به شهروندان، برنامه ریزی دقیق و علمی برای رفع مشکلات شهر، تفاهم و همدلی با شهرداری در جهت حل مسائل و مشکلات شهری و داشتن سعه صدر در رسیدگی به مشکلات شهروندان از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید استاندار آذربایجان غربی در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه بود.

وی همچنین گفت: مدیریت ارشد استان نیز با تمام توان و با تعامل با شوراهای اسلامی در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و شهروندان عزیز گام برمی دارد.

استاندار آذربایجان غربی به مساله زمین لشکر 64 ارومیه هم اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که امروز با مسئولان ذیربط کشوری و لشکری خواهیم داشت، تصمیم گیری های لازم برای حل مسائل و مشکلات و تعیین تکلیف زمین های این پادگان اتخاذ خواهد شد.

تعداد نمایش ها (128)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان