:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز کارگر گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز کارگر گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 16 اردیبهشت,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز کارگر گفت:

مدیریت شهری باید به دنبال ایجاد فضای صمیمیت و پرنشاط و شادابی برای پرسنل باشد/ در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه و در بحث رفاه پرسنل، توجه خاصی به پرسنل کارگری شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده است/قدردان تک تک زحمتکشان و تلاشگران مجموعه خدوم شهرداری علی الخصوص کارگران خستگی ناپذیر شهرداری ارومیه هستیم.

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک ۱۲ اردیبهشت روز معلم و روز کارگر، علی الخصوص به زحمتکشان و تلاشگران کارگر خانواده بزرگ شهرداری ارومیه گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به جد پیگیر ارج نهادن به ایام های خاص همچون روز کارگر بوده است و امروز شاهد ارج نهادن به مقام شامخ کارگر در مجموعه مدیریت شهری هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.  

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه : وی ضمن تشکر از شهردار ارومیه و معاونین وی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی کارگر خاطرنشان شد: ارزش دادن به ایام های خاص همچون روز کارگر در واقع ارزش گذاشتن به پرسنل زحمتکش و تلاشگر شهرداری علی الخصوص قشر کارگری است .

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش در جمع قشر زحمتکش جامعه کارگری شهرداری اذعان داشت: مدیریت شهری باید به دنبال ایجاد فضای صمیمیت و پرنشاط و شاداب برای پرسنل باشد و برگزاری مراسماتی همچون روز کارگر می تواند در انگیزه کاری پرسنل موثر واقع شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه و در بحث رفاه پرسنل، توجه خاصی به پرسنل کارگری شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده است اما متاسفانه به دلایلی تا به امروز محقق نشده است و یکی از این دلایل مشکل قانونی بود که پیش آمده است و امیدوارم پس از رفع این مشکل پاداش روز کارگر به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به قشر زحمتکش کارگری پرداخت می شود.

حسین پناهی در ادامه افزود: توسعه ، آبادانی شهرها و حتی مشارکت مردمی که شعار سال ۱۴۰۳ از فرمایشات مقام معظم رهبری است به دستان زحمتکش جامعه کارگری اتفاق می افتد باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و باید گفت که قشر زحمتکش کارگری شهرداری اعم از پارک بانان ، پاکبانان ، نیروهای سازمان عمران غیر قابل مقایسه با اقشار دیگر است یعنی در واقع عمدتا این زحمات زمانی دیده می شود که ما در استراحت بوده و آنان در تلاش هستند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا با اشاره به نقش و جایگاه ویژه جامعه زحمتکش کارگری گفت: آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است ، وقتی ما در استراحت ، رفاه ، تفریح و گردش هستیم عزیزان قشر کارگری درگیر مسائل و مشکلات و تنظیف شهری ، عمران ، ایجاد فضای سبز و نگهداری آنها و ... زینت بخشی به شهر هستند .

وی در پایان سخنانش اذعان داشت: قدردان تک تک زحمتکشان و تلاشگران مجموعه خدوم شهرداری علی الخصوص کارگران خستگی ناپذیر شهرداری ارومیه هستم.
 

تعداد نمایش ها (18)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان