:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی آخرین روند اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری

بررسی آخرین روند اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 27 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بررسی آخرین روند اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری
یکصد و پنجاه و سومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بررسی آخرین روند اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای این کمیسیون ، رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار گردید.
سیّدهادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان فرارسیدن 21 رمضان سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) را تسلیت گفت .
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی آخرین روند اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری اعلام کرد .
سیّدهادی ذاکر با تاکید بر لزوم نظارت متناوب اعضای شورای اسلامی شهر بر روند اجرای پروژه های سرمایه گذاری و قراردادهای منعقده فی مابین ؛ خواستار افزایش بازدیدهای میدانی از این پروژه ها شد .
رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران در این ماه مبارک و بالاخص شبهای پرفیض قدر فرارسیدن سالروزشهادت امام علی (ع) را به تمامی پیروان و رهروان صدیق این امام همام را تسلیت عرض کرد .
اصغرزاده با اشاره به اقدامات و بازدیدهای انجام شده توسط اعضای شورا از تمامی پروژه های سرمایه گذاری خاطر نشان کرد : ورود به موقع اعضای شورای اسلامی شهر در بازه های مختلف زمانی و در راستای نظارت اصولی منجر به پیشرفت سریع تر و تعیین تکلیف و تسریع روند عملیات فنی ، اجرایی و حقوقی تمامی پروژه های سرمایه گذاری شده است .
حسین پناهی عضو کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) ابراز امیدواری کرد تمامی مسلمانان از برکات این ماه مبارک بویژه شبهای قدر نهایت استفاده را داشته باشند .
پناهی با بیان اینکه تذکرات ابلاغی به صورت متداول در خصوص پروژه های سرمایه گذاری به شهرداری ابلاغ شده است خواستار حضور مستمر معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری در تمامی جلسات کمیسیون و پاسخگویی به سوالات اعضا گردید .
عضو کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بخشی از سخنان ریاست کمیسیون سرمایه گذاری مبنی بر لزوم بازدیدهای بیشتر از روند اجرای پروژه های سرمایه گذاری اظهار داشت : بازدیدهای لازم از تمامی پروژه های در زمان نیاز بعمل آمده ولی متاسفانه شهرداری آنگونه که شایسته است به تذکرات اعضا جامه عمل نپوشانده که این امر تدابیر لازم را از جانب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر طلب می کند .
مهندس محمد خالد حاتمی نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن آزروی قبولی طاعات و عبادات ابراز امیدواری کرد بتوانیم از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره مند شویم .
نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن مثبت ارزیابی نمودن عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در دوره چهارم بر لزوم ارزیابی عملکرد سالانه شورای اسلامی شهر شهر در قالب کمیسیون های تخصصی تاکید و ابراز امیدواری کرد با این روش بتوانیم کارنامه درخشان تری را در پایان دوره به تمامی شهروندان ارائه نماییم .

در ادامه رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری ارومیه ضمن پاسخ گویی به برخی از سوالات مطرح شده به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری شهرداری از جمله مراحل برگزاری فراخوان برای پروژه تکبیر فتح و ارزیابی مسائل فنی و مالی شرکت کنندگان جهت سرمایه گذاری در این پروژه پرداخت .
در خاتمه جلسه مقرر گردید :
مدیر اداره املاک شهرداری نسبت به ارائه گزارش جامع و کامل در خصوص تعیین تکلیف روند آزاد سازی مسیر کند روی بلوار آزادی تا پل سوم خرداد به همراه نماینده آگاه شهرداری منطقه 2 و گشایشی مدیر پروژه آتام در جلسه آتی کمیسیون حضور یابند .
شهرداری ارومیه تمامی اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های سرمایه گذاری را در قالب پروژه های اتمام یافته ، در دست اجرا و پروژه های در دست مطالعه را در قالب لوح فشرده و دفترچه ای جامع به کمیسیون ارجاع نماید .
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان