:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی میزان آمادگی دستگاههای متولی برای استقبال از مهر (بازگشایی مدارس و دانشگاه ها )

بررسی میزان آمادگی دستگاههای متولی برای استقبال از مهر (بازگشایی مدارس و دانشگاه ها )

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 21 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد :

بررسی میزان آمادگی دستگاههای متولی برای استقبال از مهر (بازگشایی مدارس و دانشگاه ها )/ اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با اثرات بارندگی های پاییزی

 

یکصد و بیست و هشتمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با موضوعات  بررسی میزان آمادگی دستگاههای متولی برای استقبال از مهر و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها و همچنین الزام شهرداری برای حفظ آمادگی کامل و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با اثرات بارندگی های پاییزی  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون ، مهندس ذاتی معاون حمل و نقل و ترافیک ، سرهنگ بی غم رئیس پلیس راهور شهرستان ارومیه  ، دکتر مصیب زاده نماینده دانشگاه ارومیه ، قال مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ، علیزاده مدیرعامل سارمان زیباسازی شهرداری ، سعید آبادی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه ، تقی زاده معاون سازمان تاکسیرانی ، جلیلی مسئول واحد مدیریت بحران شهرداری و کاظمی نماینده ناحیه 2 آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی میزان آمادگی دستگاههای متولی برای استقبال از مهر و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها و همچنین الزام شهرداری برای حفظ آمادگی کامل و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با اثرات بارندگی های پاییزی اعلام نمود .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه مجموعه عوامل و دستگاه های مجموعه مدیریت شهری می بایست در هر زمان آماده مواجه با شرایط بحرانی و خاص باشند خاطر نشان کرد : غافلگیری در زمان وقوع حوادث طبیعی و سوانح مختلف مهمترین عامل افزایش تلفات جانی و مالی در زمان بروز حوادث می باشد .

این مقام مسئول با بیان اینکه ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها در روزهای آغازین مهر اوج زمان ترافیک می باشد خواستار توجه ویژه مسئولین اجرایی به نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و احداث ایستگاههای استاندارد تاکسی و اتوبوس در سطح شهر شد .

ستارپور با اذعان به اینکه اصلاحات مناسب هندسی ، نصب المانهای هشدار دهنده و هدایت مسیر علی الخصوص در معابر پر تردد و مقابل مدارس می تواند در کاهش سوانح رانندگی نقش مهمی داشته باشد بر لزوم استفاده از المانهای مدرن هشدار دهنده و نظارت مستمر بر روند سلامت رانندگان و وضعیت فنی و ظاهری سرویس های مدارس تاکید کرد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همچنین با تصریح اینکه زمان آغاز باراندگی های فصلی نزدیک است اظهار داشت : تمامی شرکتهای خدمات رسان می بایست تمامی پروژه های نیمه تمام خود را در اسرع زمان به پایان برسانند و شهرداری نیز می بایست ضمن لایروبی تمامی کانالهای هدایت آبهای سطحی توجه ویژه ای به مناطق بحرانی شناسایی شده در سطح شهر داشته باشد .

لطیفه مبیّن عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان عمران که تعامل لازم را در ایام بازگشایی مدارس جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان داشته اندخاطر نشان کرد : تجهیز سرویس های مدارس و استفاده از رانندگان مجرب برای رفت و آمد دانش آموزان از دغدغه های اصلی والدین می باشد .

مبین همچنین ضمن حمایت وتشکر از راه اندازی آزانس هایی با رانندگان خانم خواستار بهره مندی از رانندگان خانم کارآمد و ماهر جهت هدایت سرویسهای مدارس دخترانه شد .

در ادامه جلسه تمامی حاضرین به بیان نکته نظرات و میزان بالای آمادگی خود در استقبال از مهر و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها و همچنین حفظ آمادگی کامل و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با اثرات بارندگی های پاییزی تاکید نمودند .

شایان ذکر است در خاتمه جلسه مقرر گردید تعدادی اتوبوس جهت تسهیل روند ایاب و ذهاب شهروندان به دهکده ساحلی چی چست و حضور در جشنواره انگور در مناطق مختلف شهر مستقر گردد .

 

 

تعداد نمایش ها (129)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان