:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
برنامه ریزی مدوّن با نظارت اصولی در راستای شفایت در اجرای مصوبات و عملکرد واحدهای ذیربط

برنامه ریزی مدوّن با نظارت اصولی در راستای شفایت در اجرای مصوبات و عملکرد واحدهای ذیربط

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 14 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

برنامه ریزی مدوّن با نظارت اصولی در راستای شفایت در اجرای مصوبات و عملکرد واحدهای ذیربط

 

 

سی و دومین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوع تاکید بر برنامه ریزی مدوّن با نظارت اصولی در راستای شفافیت در اجرای مصوبات و عملکرد واحدهای ذیربط برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی ؛ با حضور اعضاء و ناظرین کمیسیون ، تیزکار معاون اداری و مالی شهرداری و جعفری مسئول امور شوراها در سالن جلسات شورا برگزار شد که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و عرض خیر مقدم  با اذعان به اینکه امروز فلسطین بعنوان محور مقاومت از جایگاه مهمی برای جهان اسلام برخوردار است ،  از حضور پر شکوه ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جهانی قدس و دفاع از مظلومیت و خیزشی دوباره علیه ظلم و ستم در جهان تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: تمامی مسئولین و مدیران در رده های مختلف مدیریتی باید آنگونه که در شان ملت شریف ایران است  بعنوان کمترین خدمت ممکن می بایست در تمامی جوانب تکریم مراجعین را در دستور کار و اولویت امور قرار دهند .

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مسافرین هواپیمای مسافربری ایرانی که بطور ناجوانمردانه هدف شلیک ناو جنگی آمریکای جهانخوار (که همواره از مدعیان حقوق بشر در جهان است) قرار گرفت ادامه داد : تاریخ همواره گواه این بوده که ملت ایران طی اعصار مختلف مورد اقدامات خباثت وار و بی رحمانه شیطان بزرگ قرار گرفته که این مهم باید بصورت هوشمندانه مد نظر سیاستمداران کشور در مذاکرات و تقابلات بین المللی قرار گیرد .

   رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر اورمیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را تاکید بر برنامه ریزی مدوّن با نظارت اصولی در راستای شفافیت در اجرای مصوبات و عملکرد واحدهای ذیربط و اتخاذ راهکارهای اصولی در جهت کاهش موضوعات مصوب با هدف تسریع در روند خدمات رسانی و کاهش محسوس استفاده از کاغذ در مکاتبات و گزارشات بین واحدها اعلام نمود .

حسین پناهی از اساتید دانشگاهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در خصوص برنامه ریزی ، طراحی و اجرای سیستم یکپارچه هوشمند رصد آنلاین مصوبات شورای اسلامی شهر و بررسی روند اجرای مصوبات در دوره چهارم شورای اسلامی شهر خواستار تفکیک این مصوبات به صورت سالانه ، شفاف سازی لازم در آگاهی از نتیجه اقدامات  و نهایتا حضور و بازدید میدانی از مناطق و سازمانهای مختلف جهت آگاهی از مشکلات موجود در اجرای این طرح جامع گردید .

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اهداف جامع و روند فعالیت کمیسیون نظارت از بدو تشکیل ، سیاستها و هدف نهایی این کمیسیون را اینگونه تبیین نمود : 1- احصاء و پیگیری کمّی و کیفی روند اجرای تمامی مصوبات و نامه های اجرائی  شورای اسلامی شهر 2- کاهش حجم مصوبات شورای اسلامی شهر 3- پیگیری روند اجرای کمی و کیفی مصوبات و نامه های ارجاعی به تفکیک و اولویتهای کمیسیونها 4- نظارت متناوب بر روند اجرای کمی و کیفی مصوبات و نامه های ارجاعی 5 شفاف سازی لازم و کاهش مدت زمان اجرا  6 آگاهی از میزان رضایت مندی شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع به عنوان هدف نهایی کمیسیون  در دستور کار تمامی واحدهای مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد .

محمد ستارپور عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه  نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در مدت زمان کوتاه تشکیل کمیسیون نظارت اظهار داشت : برای دستیابی به اهداف مطلوبتر مدیران و مسئولین باید بدون هیچ گونه تفویض اختیاری در ارجاع مصوبات و نامه های ابلاغی به واحدهای مربوطه خود راسا پیگیر به نتیجه رسیدن این موارد باشند .

ستارپور همچنین ایجاد چهارچوبی اصولی برای حذف مصوبات غیر ضروری در راستای تسریع در روند انجام امور و خدمات رسانی بهتر برشمرد و خاطر نشان کرد : با این روش میتوان نظارتی آسانتر بر روند اجرای مصوبات و نامه های ارجاعی در واحدهای مربوطه داشت .

 

 

تعداد نمایش ها (149)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان