:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
برگزاری جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه: بررسی نقشه های پیشنهادی ساختمان جدید شهرداری ارومیه

برگزاری جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه: بررسی نقشه های پیشنهادی ساختمان جدید شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 09 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برگزاری جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:
بررسی نقشه های پیشنهادی ساختمان جدید شهرداری ارومیه
یکصدو شصت و یکمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست دکتر میرعلی محمدی و با حضور اعضای کمیسیون ،مهندس موثقی،مدیر عامل شرکت مهندسی مشاور ایده پادیر ،رضا صفری،مدیر دفتر مطالعات معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با دستور رسیدگی و بررسی طراحی ساختمان جدید شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،دکتر میر علی محمدی گفت:طرح مطالعاتی جانمایی ساختمان جدید شهرداری مرکزی ارومیه از سوی شرکت مهندسی مشاور ایده پادیر ارومیه در حال بررسی است که در صورت تائید شورای اسلامی شهر ، مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا در ادامه سخنانش اذعان داشت:امروز با توجه به نیازهای شهر ،باید در تلاش باشیم تا پروژه هایی که در دست اقدام است به بهره برداری برسند و شهرداری ارومیه تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد،اما به دلیل مشکلات اقتصادی بعضی از پروژه های عمرانی با کاهش سرعت در حال اجرا است و به نظر می رسد تثبیت مکان اجرای ساختمان جدید شهرداری توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری از ضروریات امروز شهر ارومیه است .
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:شرکت های مهندسی که طرف قرارداد با شهرداری ارومیه هستند باید تمام دقت خود را در همه زمینه های طراحی و اجرا بکار گیرند تا فردا با مشکل و نارضایتی شهروندان روبه رو نشویم لذا واحدهای مربوطه شهرداری ارومیه در اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی توجه بیشتری در این زمینه انجام دهند.
دکتر میر علی محمدی،در ادامه افزود:امروز با توجه به نیازهای شهری در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی ،شهرداری ارومیه توانسته است در راستای توسعه شهری در زمینه های عمرانی،خدماتی،توسعه فضای سبز و فرهنگی اقدامات موثری انجام دهد و امید می رود این روند در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.
در ادامه جلسه مهندس موثقی،مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور ایده پادیر گزارشی از نحوه جانمایی و طراحی ساختمان جدید شهرداری مرکزی ارومیه را به کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری ارائه نمود.
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (178)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان