:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بیانیه محمد ستارپور

بیانیه محمد ستارپور

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 02 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بیانیه محمد ستارپور . عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه
بسمه تعالی

با سلام و عرض ادب

با سپاس و قدردانی از حضور پرشور شما مردم بزرگوار در پای صندوق های رای که با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موجب استحکام پایه های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمودید.

خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت گذاری به مردم قدرشناس در دور چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه را به بنده اعطا فرمود و در این مدت با اندوخته خود و با تجربه 34 ساله خدمت در شهرداری و شورای اسلامی شهر هر آنچه در توان داشتم در راستای عمران و آبادانی شهر و اعتلای نام پر آوازه شهر ارومیه در طبق اخلاص نهادم.

بدین وسیله از کلیه دوستان،همکاران،همشهریان عزیز به ویژه هم ولایتی های وفادار که در این مدت بنده را همراهی نموده اند تقدیر و تشکر می نمایم و بر عهدی که با مردم بسته ام در هر کجا و در هر مسند و مقامی باشم همچنان به عنوان خادم کوچک در خدمتتان خواهم بود.

و برای منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر آرزوی توفیق دارم

محمد ستارپور عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر

تعداد نمایش ها (177)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان