:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد

تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 12 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد :

تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد

 

یکصد و بیست و پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با محوریت تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون و مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ارومیه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مسافرین هواپیمای مسافربری ایرانی که بطور ناجوانمردانه هدف شلیک ناو جنگی آمریکایی قرار گرفتند از حضور شهروندان در روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد : این حضور گسترده نشان از پایبندی شهروندان غیور و حماسه ساز ایران اسلامی با آرمانهای مقدس امام راحل و و نظام مقدس اسلامی می باشد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر دستور جلسه این هفته کمیسیون را تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد و بررسی روند ساماندهی غرفه های موجود در محوطه داخلی سازمان پایانه های مسافربری و غرفه های موجود در ورودیهای شهر ارومیه اعلام نمود .

در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : تجلیل از شهروند نمونه محله کوهنورد با حضور اعضاء کمیسیون و نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ، بررسی روند ساماندهی غرفه های موجود در محوطه داخلی سازمان پایانه های مسافربری و غرفه های موجود در ورودیهای شهر ارومیه با حضور مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و تعدادی از غرفه داران در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید اعضاء حاضر ضمن بازدید میدانی از محل در جریان آخرین روند ساماندهی این طرح قرار گیرند  ،  آخرین روند احداث پروژه کشتارگاه صنعتی دام های سبک و سنگین در راستای تولید و عرضه گوشت استاندارد و با کیفیت به شهروندان با حضور سرمایه گذار این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در صورت تمایل این پروژه جهت تسریع در اجرای روند فعلی به شهرداری واگذار گردد و یا از طریق دریافت تسهیلات ، مشکلات مالی سرمایه گذار پروژه رفع گردد ، و همچنین مقرر گردید سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری راهکارهای نوین رونق بازارچه های محله ای را با هدف محله محوری و افزایش رفاه شهروندان به کمیسیون ارائه نماید .

 

تصمیمات مطروحه در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ  تصمیمات نهایی به صحن شورا ارجاع می گردد


تعداد نمایش ها (186)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان