:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اعضای موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان:

جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اعضای موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 27 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
جلسه مشترک رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اعضای موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان:
هرچه قدر در راه قرآن خدمت کنیم کم است /دیدگاه شورای اسلامی شهر ارومیه به حوزه قرآن فراتر است.
رسول اصغرزاده ؛ رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با مدیرعامل و کارکنان موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این دیدار رسول اصغرزاده ضمن تقدیر از فعالیت های دینی و قرآنی موسسه دارالحافظین گفت:بی شک موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی ،یکی از فعالترین و موثرترین موسسات قرآنی است که در زمینه تربیت و آموزش قرآن کریم در بین جامعه از نقش بسزایی برخوردار است .
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:دیدگاه شورای اسلامی شهر ارومیه به حوزه قرآن بسیار فراتر است و برنامه های خاصی برای فعالیت های دینی و قرآنی در نظر دارد و امید است با همیاری و همفکری شما عزیزان بتوانیم خدمات ارزنده ای ارائه نماییم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت:بنده خودم را از خانواده قرآن جدا نمی دانم و همه چیزمان را در زندگی مدیون قرآن می دانیم و هرچه قدر در راه قرآن خدمت کنیم کم است.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید قدردان شخصیت هایی باشیم که در راه تربیت و آموزش قرآن کریم تلاش کرده اند.شهر ارومیه با وجود اساتیدی چون روشنگری،میرقلنج،وحید وکیلی،حامد ولی زاده و دیگر شخصیت های والا ،یک شهر قرآنی و معنوی است و رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز توجه به فعالیت ها و حوزه های قرآنی و فرهنگی خواهد بود.
رسول اصغرزاده همچنین با اشاره به اینکه فرهنگسراها ظرفیت قابل توجهی در آموزش کلاس های قرآنی دارد گفت:فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه در محوریت قرآن احداث شده است و شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه ای برای فرهنگسرای قرآن و عترت دارد و تلاش خواهد شد موسسات قرآنی در کنار فرهنگسرای قرآن و عترت از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:تربیت و آموزشهای قرآنی در جامعه باید گسترده شود و شورای اسلامی شهر ارومیه با تمام توان در جهت حمایت از موسسات قرآنی و فرهنگی گام برخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه شهر ارومیه یک شهر قرآنی است گفت:شهر ارومیه یک شهر قرآنی است و باید تلاش شود فعالیت های قرآنی و معنوی تقویت و اطلاع رسانی صحیح نیز در حوزه آموزش قرآن کریم به صورت گسترده ترانجام شود.
رسول اصغرزاده در ادامه افزود:از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در عرصه های قرآنی و فرهنگی در شهر ارومیه استفاده خواهد شد .


تعداد نمایش ها (176)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان