:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی برگزارشد:  بررسی پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال

جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی برگزارشد: بررسی پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 27 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی برگزارشد:

بررسی پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال 96

یکصدو چهل و دومین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر با محوریت بررسی پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال 96 برگزار گردید .

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر به ریاست علی بهروش با حضور اعضای کمیسیون  ، مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار،  بشارت رئیس اداره درآمدهای عمومی شهرداری ، سلیمانی رییس اداره املاک شهرداری و حسابرس شورا در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند.

علی بهروش رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و یاد و خاطره 26 دی روز فرار شاه معدوم را تبریک گفت و دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال 96 اعلام کرد .

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه به استناد ماده 30 آیین نامه مالی شهرداری که توسط وزارت کشور تهیه و تنظیم شده است متقابلا عوارض شهرداری در هر سال باید جهت تصویب به شورا ارایه گردد ، افزود : شورای اسلامی شهر می تواند نسبت به وضع عوارض متناسب با تولیدات و درآمدهای اهالی به منظور تامین بخشی از هزینه های خدماتی و عمرانی مورد نیاز شهر طبق آیین نامه مصوب هیئت وزیران اقدام نماید .

در این جلسه مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار با ارائه توضیحات لازم پیشنهادات تعرفه عوارض و بها خدمات شهرداری و سازمانهای تابعه در سال آتی ، اعضاء کمیسیون ضمن بحث و بررسی نکته نظرات خود را اعلام کردند .

در ادامه این جلسه ضمن ارائه نکته نظرات خود به بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون و موضوعاتی چون مساعدت برای ستاد راهیان نور ، مناسب سازی معابر در بودجه سال آتی ، خرید ملک در مسیر آزادسازی 52 متری ، تجهیز ماشین آلات سنگین جهت استفاده در معدن تپوک  و خرید ملک در مسیر طرح تفصیلی را اشاره کرد .

در پایان : مهندس احمدی حسابرس منتخب شورا گزارش و توضیحات لازم از حسابرسی سال 93 شهرداری را به اعضای کمیسیون ارائه کرد که  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم نهایی به صحن  ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (138)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان