:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز فرهنگسراها نیاز به حمایت همه جانبه دارند /فرهنگسراها در جهت شناسایی شخصیت های فرهنگی و هنری شهر تلاش کنند.

حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز فرهنگسراها نیاز به حمایت همه جانبه دارند /فرهنگسراها در جهت شناسایی شخصیت های فرهنگی و هنری شهر تلاش کنند.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 10 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:
امروز فرهنگسراها نیاز به حمایت همه جانبه دارند /فرهنگسراها در جهت شناسایی شخصیت های فرهنگی و هنری شهر تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی،نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در یکصد و چهل و هشتمین جلسه فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر از تلاشها و فعالیت فرهنگسراها گفت:امروز با توجه به اینکه فرهنگسراهای شهرداری ارومیه جدیدالاحداث می باشند لذا نیاز به حمایت همه جانبه دارند.
وی در ادامه سخنانش افزود:فرهنگسراها ،مشکلات دارند،امام باید در راستای رفع مشکلات آنان تلاش کرد و این امر محقق نمی شود مگر با همکاری و همیاری مدیران فرهنگسراها.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت:شهر ارومیه بعنوان مهد علم و هنر شناخته شده است و جزو پیشکسوتان عرصه هنر در کشور است ،لذا فرهنگسراها باید در جهت شناسایی شخصیت های فرهنگی و هنری شهر ارومیه تلاش کنند و از ایده ها و تجربیات آنان در جهت پیشبرد اهداف استفاده نمایند.
حیسن بخشایشی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:شناسایی و معرفی هنرمندان برای جامعه یک نیاز اساسی برای خانواده هاست و فرهنگسراها با راه اندازی بانک اطلاعاتی هنرمندان در راستای رسیدن به اهداف فرهنگی تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره با اینکه باید بدنبال شناسایی معضلات و مشکلات شهری باشیم گفت:سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این چند سال گذشته با اجرای برنامه ها مهم فرهنگی و آموزشی اقدامات قابل قبولی انجام داده است اما این دلیل نمی شود که نباید به دنبال شناسایی معضلات و مشکلات خانواده ها نباشیم لذا باید در جهت شناسایی چنین مسائلی بیش از پیش تلاش مضاعفی انجام گیرد و با ارائه راهکارها و رفع معضلات شهری تلاش کند.

تعداد نمایش ها (131)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان