:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
خلاصه گزارشی از مصوبات پیشنهادی این هفته شورای اسلامی شهر ارومیه از زبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورا

خلاصه گزارشی از مصوبات پیشنهادی این هفته شورای اسلامی شهر ارومیه از زبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورا

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 23 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
خلاصه گزارشی از مصوبات پیشنهادی این هفته شورای اسلامی شهر ارومیه از زبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور سخنگوی شورا
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه آخرین مصوبات این هفته شورا را به شرح ذیل ارائه نمود:
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مصوبات کلی کمیسیون های این هفته شورای اسلامی شهر ارومیه به شرح ذیل می باشد:
*شهرداری ارومیه تمهیدات و تدابیر لازم را در جهت مناسب سازی وایمن نمودن محل های ویژه عبور عابرین پیاده از معابر ، تقاطع ها و میادین سطح شهر برای استفاده تمامی معلولین ، جانبازان و افراد کم توان حرکتی را برابر مطالعات جامع و کارشناسی صورت گرفته با هماهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک اتخاذ نماید .
*پیرو مصوبات قبلی و ضرورت ایجاد و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک ؛ شهرداری ارومیه در اسرع وقت آخرین اقدامات و برنامه های اجرا شده خود را جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم به شورای اسلامی شهر ارجاع نماید .
*با توجه به حوادث ناگوار جرحی و فوتی در کمربندی رینگ میانی شهر ارومیه شهرداری نسبت به استقرار دوربین های ثبت تخلفات و کنترل ترافیک در این محدوده با هماهنگی سایر ارگانهای ذیربط اقدام نماید .
* شهرداری ارومیه با هماهنگی سایر ارگان های ذیربط بستر لازم را در جهت نظارت بیش از پیش بر روند اجرای اصول فنی و مهندسی در حوزه ساخت و ساز ، نوسازی بافت های فرسوده و حاشیه ایی و همچنین مقاوم سازی بافت تاریخی شهر ارومیه در راستای مقابله با بحران های مختلف را در دستور کار قرار دهد .
*شهرداری ارومیه در اسرع زمان ضمن شناسایی نقاط آسیب پذیر در مواقع وقوع بحران نسبت به اجرایی شدن طرح های مطالعات جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با همکاری سایر ارگانهای ذیربط و صاحب نظر در این حوزه اقدام نتیجه اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارجاع نماید.
*شهرداری ارومیه پیرو مصوبات و پیگیری های قبلی شورای اسلامی شهر در خصوص تجدید بنای مجتمع مسکونی 500 دستگاه با استفاده از توان بخش خصوصی در راستای جلوگیری از وقوع حادثه ای ناگوار در این مجموعه در اسرع زمان اقدامات لازم را معمول نماید .
*شهرداری ارومیه در ایام سرد سال و در راستای جلوگیری از اثرات منفی استفاده از نمک پاشی و آب شور در سطح شهر ( از جمله تخریب به آسفالت معابر ، درختان و فضای سبز ، بتن پلاک ها ، خوردگی انواع سازه ها و بناهای بتنی ، آلودگی آبهای زیر زمینی و در نهایت تحمیل هزینه های نجومی به شهرداری ) ضمن استفاده از تجارب شهرهای پیشرو در مقابله با این معضل طبیعی مطالعات جامعی را جهت جایگزینی نمک و آب شور با عناصری جایگزین را در اولویت برنامه های مطالعاتی خود قرار دهد .
*شهرداری ارومیه در جهت مقابله با اثرات ناشی از یخبندان و بارندگی و تا حصول نتیجه لازم از موضوع مطالعه در راستای جایگزین نمودن استفاده از نمک پاشی با ماده ای موثر در سالجاری تمامی تقاطع های غیر همسطح را با موادی غیر از نمک یخ زدایی نماید .

تعداد نمایش ها (176)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان