:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد  آپارتمانهای بلوار شهید باهنر ( 500 دستگاه ) باید با سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و حمایت مالکین تجدید بنا گردد.

درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد آپارتمانهای بلوار شهید باهنر ( 500 دستگاه ) باید با سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و حمایت مالکین تجدید بنا گردد.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 02 بهمن,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد

آپارتمانهای بلوار شهید باهنر ( 500 دستگاه ) باید با سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و حمایت مالکین تجدید بنا گردد.

یکصد و چهلمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت  بررسی جلسات متعدد  مسئولین ذیصلاح شهرداری و پیشنهادات گره گشای مناسب جهت حل پروژه سرمایه گذاری آپادانا ، گشایشی، سرمایه گذار بومی در خصوص استحصال انرژی از پسماند و نامه های ارجاع شده به این کمیسیون برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ، دکترسحابی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری ، مهندس افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری ،  قرائتی سرمایه گذار بخش خصوصی در رابطه با آپارتمانهای بلوار شهید باهنر ( 500 دستگاه ) باید با سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و حمایت مالکین تجدید بنا گردد ،  در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین حادثه ناگوار و دلخراش که منجر به شهادت چند تن از  پرسنل زحمتکش و فداکار آتش نشانی  را شد محضر مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران تسلیت گفت و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای بازماندگان این حادثه را از خداوند منان خواستار شد وی همچنین  گرامیداشت روز تاریخی در 2 بهمن 57 به توپ بستن مسجد اعظم  که  مهمترین  حادثه انقلاب اسلامی در ارومیه بشمار می آید را تبریک گفت و این روز را روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و اوج رشادت و روحیه فداکاری و انقلابی این خطه بویژه مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین حسنی دانست.

  رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص  اجرای پروژه مجتمع 500 دستگاه شهید باهنر گفت: تمام مسئولین ذیصلاح با بکارگیری همه توان تخصصی خود و با ارائه بسترها و راهکارهای مناسب  به شکل مطلوبی ساخته شود تا احتیاجات شهروندان این مجموعه را در زمان بهره برداری  فراهم ساخته شده باشد.

ذاکر در ادامه اظهار داشت : حادثه اخیر پلاسکوی تهران برای ما  زنگ خطری را گوشزد کرد . مسئولین و مدیران شهری بایستی به آپارتمانهایی که فرسوده شده و در حال حاضر در نقاط پرتردد شهر هستند تدابیری هوشمندانه اتخاذ گردد تا شاهد اینگونه حوادث در شهر ارومیه نباشیم.

وی دستور جلسه این هفته کمیسیون را  محوریت  بررسی جلسات متعدد  مسئولین ذیصلاح شهرداری و پیشنهادات گره گشای مناسب جهت حل پروژه سرمایه گذاری آپادانا ، گشایشی، سرمایه گذار بومی در خصوص استحصال انرژی از پسماند و نامه های ارجاع شده به این کمیسیون اعلام کرد.

بخشایشی  نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به تسریع روند  پروژه های سرمایه گذاری و به نتیجه رسیدن برخی ازاین پروژه ها از معاونت سرمایه گذاری قدردانی کرد و گفت: با توجه به جلسات متعدد با عوامل دخیل  وسرمایه گذاران  در این دو پروژه  روند روبه رشدی را شاهد بودیم که انتظار می رود در سال آتی به مرحله اجرا برسد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از مشکلات عدیده ساکنین 500 دستگاه مجتمع شهید باهنر بحث اسکان این شهروندان بوده که معاونت  اقتصادی شهرداری باید به این نکته دقت کند تا  در اسکان آنها هیچگونه مشکلی بوجود نیاید.

حسین پناهی عضو دیگر این کمیسیون ضمن گرامیداشت 2 بهمن سالروز به توپ بستن  مسجد اعظم و آغاز جنگ مسلحانه و رشادتهای جوانان این خطه را تبریک گفت و توضیحات جامع و کامل جلسه که در خصوص  مشکلات پروژه  گشایش ، ارائه کرد و  از شفاف سازی در بخش سرمایه گذاری شهری از معاونت اقتصادی شهرداری قدردانی کرد.

پناهی در ادامه اظهار داشت :  حادثه اخیر که در تهران اتفاق افتاد دل هر انسانی را به درد آورد و غم بزرگی برای ملت ایران و منجر به از دست دادن تعدادی از همکارانمان درسازمان آتش نشانی را شد که به خانواده این عزیزان تسلیت و به بازماندگان شفای عاجل از پروردگار متعال خواستاریم اما این نکته را نباید فراموش کرد که این حادثه  برای تمام مسئولین استانی و شهری زنگ خطری بود که هوشیار باشند و بحث نظارتی و بحث سرمایه گذاری در بخش مسکن واستاندارد سازی را فراموش نکنند .

در این جلسه  قرائتی یکی از سرمایه گذاران در بخش استحصال  انرژی از پسماند پیرامون فعالیتهای خود توضیحات لازم را دادند و مقرر گردید در جلسه آتی از توان این سرمایه گذار معاونت اقتصادی شهرداری گزارشی را تهیه و در جلسه ارائه کند.

در ادامه جلسه دکتر سحابی معاونت اقتصادی و گردشگری به ارائه توضیحات جلسه برگزار شده با سرمایه گذاران در منطقه 2  با پروژه های گشایشی پرداخت و اعضای کمیسیون ضمن بحث و بررسی نکته نظرات خود را اعلام کردند.

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد

 

تعداد نمایش ها (148)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان