:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح گردید : تجلیل از بازیکنان تیم والیبال دسته یک شهرداری ارومیه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح گردید : تجلیل از بازیکنان تیم والیبال دسته یک شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 03 اسفند,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح گردید :
تجلیل از بازیکنان تیم والیبال دسته یک شهرداری ارومیه
یکصد و سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با محوریت تجلیل از بازیکنان تیم والیبال دسته یک شهرداری ارومیه در پی کسب عناوین درخشان این عزیزان در رقابتهای امسال لیگ دسته یک کشور برگزار گردید.
  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده باحضور اعضای کمیسیون ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و کادر فنی و بازیکنان تیم دسته یک شهرداری ارومیه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه  پرداختند .
دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک صعود تیم والیبال شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه ؛ برای موفقیت تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ دسته یک نیز آرزوی توفیق نمود .
دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده با تشریح وضعیت کنونی والیبال دسته یک باشگاههای کشور ابراز امیدواری کرد در صورت پیروزی این تیم مقابل اصفهان شهرارومیه برای اولین بار در تاریخ با دو تیم در لیگ برتر والیبال حضور خواهند یافت .
رئیس کمیسیون فرهنگی همچنین با قدردانی از زحمات مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال دسته یک شهرداری ارومیه اظهار داشت : در صورت  صعود این تیم به لیگ برتر این تیم باعنوان تیم شورای اسلامی شهر ارومیه رقابتهای خود را در لیگ برتر آغاز خواهد نمود .
در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی و بازکنان برای پیروزی این تیم در بازی بعدی آرزوی توفیق و موفقیت نمودند .
در ادامه جلسه موضوع توجه ویژه به احیای زیر ساختهای ورزش های سالنی مبنی بر ساخت  دو سالن در هر منطقه از شهر در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ارومیه تا اتمام این سالنها در مناطق مختلف با انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان نسبت به اجاره تمامی سالن های سرپوشیده موجود در سطح شهر اقدام و این سالن ها را با هدف کاهش اثرات زیانبار آسیب های اجتماعی جهت استفاده تمامی شهروندان علی الخصوص مناطق محروم در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهد .
در خاتمه مقرر گردید جلسه هفته آینده کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع بررسی نامه های ارجاع شده به شورای نامگذاری و با حضور اعضای شورای نامگذاری شهر ارومیه برگزار گردد .
همچنین مقرر گردید جلسه روز دوشنبه 16 اسفند ماه با محوریت دعوت از ائمه جماعت سازمانها و مناطق تابعه شهرداری برگزار گردد .  راهکارهای مساعدت به امور خیریه ، مساجد ، سازمانهای مردم نهاد ، هیئات مذهبی و ... در کمیسیون مطرح گردید و مقرر گردید سازمان فرهنگی ورزشی تدوین نظام جامع مساعدت به این تشکل ها را در اسرع زمان جهت تصویب به کمیسیون پیشنهاد نماید و در نهایت روند فعالیت و برنامه های تمامی فرهنگسراها در سال 96 در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید برنامه های جامع مدون جهت اجرای متناسب در تمامی فرهنگ سراها با حذف هر گونه اقدام جزیره ای با اولویت استفاده متوازن از نیروهای انسانی فعال در این فرهنگسرا ها در سال جدید در دستور کار قرار گیرد .
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد

تعداد نمایش ها (120)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان