:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید: بررسی مسائل و مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید: بررسی مسائل و مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید:
بررسی مسائل و مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا
شصت و هفتمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حجت الاسلام دکتر محمد خلیل پور با حضور اعضای کمیسیون ، تیزکار معاون اداری و مالی شهرداری ، عبدی شهردار منطقه 5 ، رضایی امور حقوقی منطقه 5 ، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری و حقیقی مسئول پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید .
حجت الاسلام دکتر محمد خلیل پور رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان در ماه مبارک رمضان دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی مسائل و مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا اعلام نمود .
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح اقدامات جزیره ای انجام شده در خصوص احقاق حقوق توسط شهرداری و مالکان محتمع مسکونی میترا خواستار تعامل این عزیزان با یکدیگر در جهت به دست آمدن نتیجه بهتر در راستای پیگیری این مشکل شد .
دکتر محمد خلیل پور همچنین در خصوص تعویق پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری با بیان اینکه کل حقوق و مزایای دریافتی توسط کارکنان شرکتی و قراردادی در حد و اندازه تامین هزینه های سر به فلک کشیده امروز جامعه نمی باشد ، اظهارداشت : مسئولین اجرایی و مدیریتی می بایستی تامین حقوق پرسنل را در اولویت و سرفصل تمامی برنامه های کاری خود قرار دهند .
مهندس عادل فتاحی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات پس از تشریح معضلات و مشکلات موجود توسط مالکان آپارتمان های میترا اظهار داشت : با توجه به اینکه از زمان شروع عملیات این بنا بیش از 19 سال سپری می شود و سازندگان وقت نیز هیچ یک از مسائل فنی و ایمنی را رعایت ننموده اند برای اجرای احکام صادره و با توجه به سکونت بیش از 40 خانوار می بایستی حکم دادستانی صادر گردد .
مهندس فتاحی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو خاطر نشان کرد : شهرداری با ارائه کلیه مستندات قانونی از مراجع قضائی و امنیتی و اجرائی و شرکت های خدمات رسان سریعا بایستی دادخواست پیگیری های لازم جهت جلوگیری از حوادث بعدی و ممانعت از مراجعات شهروندان معترض اقدام عاجل را مبذول نمایند .
حسین پناهی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی حاضرین با تصریح اینکه هیچ یک از آیتمهای مالکیت ، صدرو پروانه ساخت ، نقشه اجرایی ، ناظرین و تاییدیه نظام مهندسی ساختمان و نهایتا پایان کار در زمان ساخت این بنا صادر و تایید نشده است ؛ خواستار توجه ویژه به موضوع مشکلات مالکین مجتمع آپارتمانی میترا در دو بُعد ایمنی و فنی و همچنین پیگیری مجدد و جمع بندی تمامی مکاتبات و پیگیری های قانونی انجام شده توسط مالکین و شهرداری درجهت رفع مشکلات افراد ذینع گردید .
این مقام مسئول با بیان اینکه مالکین می بایستی با کارشناسان شهرداری ارتباطی سازنده داشته باشند بر لزوم تسریع در اقدامات و احکام صادره با توجه به فرسودگی بنا و بلا تکلیفی جمع کثیری از فرهنگیان تاکید کرد .
پناهی در ادامه با انتقاد از برخی اولویت بندی های غیر اصولی در پرداخت ها خواستار مدیریت لازم توسط مسئولین در حذف هزینه های غیر لازم و پرداخت به موقع حقوق پرسنل پیرو تصمیمات پیشین کمیسیون گردید .
وی همچنین با تشریح برخی راهکارهای لازم و موجود در خصوص تولید درآمدهای پایدار برای شهرداری عملیاتی نمودن قیود و مبانی اقتصاد مقاومتی را در تمامی حوزه های شهرداری را مهمترین زمینه ساز خروج از رکود دانست .

* مقرر گردید خانم پروین خاتمی مرندی بعنوان نماینده مالکین مجتمع آپارتمانی میترا جهت آگاهی از آخرین اقدامات انجام گرفته توسط کارشناسان شهرداری همکاری لازم را با شهرداری منطقه 5 جهت ارائه گزارشات لازم به سایر مالکین داشته باشد .
* مقرر گردید طی یکی از جلسات آتی کمیسیون بررسی موضوع ساماندهی کوچه صفاری (انتهای پاساژهای صولت و فیلیپس ) با دعوت از نماینده اهالی ، کارشناس حقوقی بانک سپه و نماینده آگاه شهرداری منطقه چهار در دستور کار قرار گیرد .
* مقرر گردید با توجه به ایرادات اساسی ساختمان میترا از لحاظ ساخت بنا و عدم تائید دستگاه های ناظر و نداشتن مسائل ایمنی ، وجود پاره ای مسائل حقوقی و نیز در استناد به حادثه ساختمان پلاسکو موضوع تعیین تکلیف بنا با وجود مشکلات مطروحه و سکونت 40 خانوار در ساختمان مذبور شهرداری با ارائه کلیه مستندات قانونی از مراجع قضائی و امنیتی و اجرائی و شرکت های خدمات رسان سریعا دادخواست پیگیری های لازم جهت جلوگیری از حوادث بعدی و ممانعت از مراجعات شهروندان معترض اقدام عاجل را تا حصول نتیجه و پیگیری لازم بعمل آورد .
* شهرداری محترم در اسرع زمان نسبت به جمع آوری و نظارت مستمر بر تمامی دست فروشان و اصناف و کسبه ایی که اقدام به سد معبر در تمامی معابر سطح شهر می نمایند اقدام و نتیجه اقدامات خود را به کمیسیون ارجاع نماید .
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (154)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان