:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

دهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 13 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
دهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور اعضای کمیسیون ،دکتر سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه،مهندس شایگان مدیرعامل سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه و مهندس خدامرادی معاون سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با دستور جلسه توجه به ارزش های دینی در تبلیغات محیطی سطح شهر و توجه به آلودگی موجود در هسته مرکزی و ساماندهی مشاغل شهری و نیز انتقال ایستگاههای اتوبوس از خیابان عطایی و مرکزیت شهر به رینک کمربندی میانی و یا پادگان به صورت پایانه مسافربری شهری در تاریخ 11/9/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و تبریک آغاز هفته وحدت و روز مجلس گفت:امروز با توجه به مهم بودن امر تبلیغات محیطی در سطح شهر ارزش های دینی باید در اولویت کاری معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه و نیز ساماندهی و مدیریت آن باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:با توجه به ضرورت افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ،تدابیر لازم پیرو مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه جهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعمل آید.
حسین پناهی همچنین در ادامه سخنانش گفت: با توجه به آلودگی موجود در هسته مرکزی و سد معبرهای صورت گرفته و وجود خدمات عمومی در هسته مرکزی شهر ارومیه نسبت به بررسی طرح انتقال ایستگاههای اتوبوس از خیابان عطایی و مرکزیت شهر به رینک کمربندی میانی و یا پادگان لشکر 64 به صورت پایانه مسافربری به تمامی نقاط شهر انجام گیرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:با توجه به آلودگی های ایجاد شده در بحث پیاده روسازی خیابان امام برای تردد عابران پیاده و ممنوعیت خودروها به غیر از خودروهای امدادی از سوی شهرداری ارومیه تا یک ماه آینده طرح آن به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ارائه گردد.
حسین پناهی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:توجه به سیاست های کلان در راستای توجه به سیما و منظر شهری و نیز ساماندهی مشاغل شهری با توجه به مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه انجام شود.
وی گفت:شهرداری ارومیه در راستای مدیریت،کنترل و نظارت بر بازارچه های موجود در محلات توان خود را بیشتر نماید و در این راستا نیز توجه جدی به بحث ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر داشته باشد.
حسین پناهی همچنین از کنترل و نظارت بر کیفیت میوه ها از سوی سازمان مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری ارومیه نیز تاکید نمود.
در پایان مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به شرح ذیل می باشد:
*مصوب گردید در جلسه آینده کمیسیون با دعوت از رئیس سازمان اتوبوسرانی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه از تلاش ها و زحمات نامبردگان تجلیل بعمل آید.
*مصوب گردید در جلسه آینده کمیسیون از عوامل اجرایی ستاد استقبال از زمستان 96 جهت ارائه گزارش و راهکارهای لازم دعوت بعمل آید.
*مصوب گردید با توجه به ضرورت افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و شروع فصل بارندگی و یخ زدگی تدابیر لازم پیرو مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه اقدامات لازم جهت جلوگیری از خوادث احتمالی بعمل آید.
*مصوب گردید با توجه به آلودگی موجود در هسته مرکزی و سد معبرهای صورت گرفته و وجود خدمات عمومی در هسته مرکزی شهر ارومیه نسبت به بررسی طرح انتقال ایستگاههای اتوبوس از خیابان عطایی و مرکزیت شهر به رینک کمربند میانی و یا پادگان لشکر 64 ارومیه به صورت ایجاد پایانه های مسافربری به تمامی نقاط شهر ظرف یک ماه آینده طرح مربوطه به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ارائه گردد.
*مصوب گردید با توجه به آلودگی های ایجاد شده در بحث ایجاد پیاده روسازی خیابان امام برای تردد عابران پیاده و ممنوعیت عبور و مرور خودروها به غیر از خودروهای امدادی از سوی شهرداری ارومیه تا یک ماه آینده طرح مطالعاتی انجام شده به کمیسیون ارائه گردد.
*مصوب گردید سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی نسبت به ایجاد و مدیریتمدیریت،کنترل و نظارت جدی بر بازارچه های موجود در محلات و مناطق شهری و میدان میوه و تره بار نظارت کافی و لازم را انجام وگزارشات خود را به کمیسیون ارائه نماید.
* مقرر گردید سازمان زیبا و منظر شهری آخرین اقدامات انجام شده را به همراه پیشنهاد و سیاستهای کلی برابر مصوبات قبلی تا جلسه آتی اقدام شود.
* مقرر گردید طرح تجهیز تاکسیرانی به کارت خوان پس از بررسی و بحثهای تخصصی مشترک توسط شرکت صادق گستر با مسئولین تاکسیرانی جهت تصویب به شورا ارائه شود.

تعداد نمایش ها (150)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان