:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دهمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

دهمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0
دهمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
دهمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور زلفعلی ابراهیمی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون،مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه و مهندس قلی زاده کارشناس معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با موضوع بررسی و اجرای عملیات عمرانی در فصل یخبندان و توجه به محدودیت فصل عمرانی در تاریخ 13/9/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک و گرامیداشت میلاد باسعادت منجی دوعالم بشریت پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت به همه مسلمانان عالم بویژه همشهریان رنگین کمان ادیان و اقوام شهر ارومیه و همچنین تبریک روز مجلس و روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز گرامیداشت کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی و تقدیر و تشکر از ستاد برگزاری کنگره گفت : از شهردار و پرسنل خدوم شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف بخصوص معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و سازمان عمران و مهندسان و مشاوران و پیمانکاران اجرای پروژه فاخر تقاطع چهارسطحه آذربایجان که در روز یکشنبه 12/9/96 با حضور مسئولین کشوری و استانی شاهد افتتاح فاز اول این پروژه پل B2 مسیر جاده مهاباد به بلوار والفجر که نقش بسزایی در کاهش ترافیک خواهد داشت همچنین امیدوارم در سال آینده شاهد بهره برداری کامل این پروژه باشیم.
رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:با توجه به کاهش دما و برودت هوا و فصل یخبندان شهرداری ارومیه تمهیدات و تدابیر لازم فنی را در اجرای عملیات عمرانی معمول نماید.
مهندس عادل فتاحی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:با توجه به محدودیت فصل عمرانی شهرداری در اولویت برنامه کاری خود نسبت به اصلاح و مرمت محل حفاری قبل از شروع برف و باران و هماهنگی لازم با شرکت های خدمات رسان را معمول نماید.
وی در ادامه گفت: قبل از شروع بارش های فصلی نسبت به کنترل و لاروبی کانال ها و تونل های سطح شهر اقدامات لازم را اجرایی نماید.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در پایان سخنانش اذعان داشت:شهرداری ارومیه تمهیدات لازم جهت تامین و دپوی شن مورد نیاز برای شن ریزی معابر خاکی سطح شهر در فصل زمستان و اوایل فصل بهار قبل از شروع بکار و اجرای آسفالت در سال آتی معمول نماید.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به شرح ذیل می باشد:
* مقرر گردید با توجه به کاهش دما و برودت هوا و فصل یخبندان شهرداری ارومیه تمهیدات و تدابیر لازم فنی را در اجرای عملیات عمرانی معمول نماید.
* مقرر گردید با توجه به محدودیت فصل عمرانی شهرداری در اولویت برنامه کاری خود نسبت به اصلاح و مرمت محل حفاری قبل از شروع برف و باران و هماهنگی لازم با شرکت های خدمات رسان را معمول نماید.
* مقرر گردید قبل از شروع بارش های فصلی نسبت به کنترل و لاروبی کانال ها و تونل های سطح شهر اقدامات لازم را اجرایی نماید.
* مقرر گردید شهرداری ارومیه تعمیرات لازم جهت تامین و دپوی شن مورد نیاز برای شن ریزی معابر خاکی سطح شهر در فصل زمستان را اوایل فصل بهار قبل از شروع بکار و اجرای آسفالت در سال آتی معمول نماید.
در خصوص متن لایحه دستورالعمل حفاری ارسال شده توسط شهرداری ارومیه ضمن موافقت با کلیات طرح موارد به شرح ذیل جهت تصویب پیشنهاد گردید :
* مقرر گردید : که شیتهای آزمایشگاهی محل حفاری و نحوه مرمت آن توسط تمامی شرکتهای خدمات رسان که خارج از مسئولیت شهرداری می باشد اعلام و ارائه گردد .
* مقرر گردید : شهرداری محترم در خصوص میزان مبالغ ناشی از هزینه تاخیر در مدت زمان اجراء مراتب را بصورت کارشناسی (تعیین میزان خسارت) جهت بررسی و تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال نمایند .
* مقرر گردید : شرکتهای محترم خدمات رسان در جهت تسریع امورات و جلوگیری از هرگونه دوباره کاری و در راستای ایجاد بستر حرکت به سمت وسوی شهر هوشمند نسبت به در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوطه در قالب نقشه های زیر ساختی تاسیسات موجود (GIS) در سطح شهر جهت بارگذاری در نرم افزار جامع کمیسیون حفاری شهر ارومیه اقدامات لازم را معمول دارند تا ضمن اطلاع از محل دقیق تمامی تاسیسات در تمامی حفاری ها و اقدامات عمرانی در سطح شهر از وجود تخریبهای احتمالی در اجرای انواع پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی جلوگیری بعمل آید .

تعداد نمایش ها (184)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان