:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 26 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس مسعود پاکی،حسین بخشایشی،زلفعلی ابراهیمی،مهندس محمد خالد حاتمی و مهندس حسین دوستی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری،مهندس نوری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری،مهندس علی نقی پور معاون سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری ،مهندس سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری،مهندس علیزاده شهردار منطقه 4 ارومیه و مهندس جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه با موضوع رسیدگی و پیگیری پروژه میدان امام خمینی(ره) و نظارت بر عملکرد شهرداری ارومیه در تاریخ 25/9/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با اینکه نظارت شورا یک نظارت عالیه است وظیفه تک تک اعضای شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای دقیق مصوبات می باشد و این نظارت یک نظارت عالیه و مستمر است و در هر جا در عملکرد شهرداری خلافی مشاهده شود بلافاصله باید ورود پیدا کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه برای نظارت ابزارهای مختلفی دارد اذعان داشت:ما برای نظارت ابزارهای مختلفی داریم:یک بخش این نظارت گزارش های مردمی است و تلاش خواهیم کرد هر دوهفته یکبار به یکی از مناطق برویم و حتی ملاقات های مردمی هم داشته باشیم و اگر تخلفی مطرح شود بررسی خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ابزار بعدی گزارش های حسابرسی است و حسابرسان با مراجعه به شهرداری گزارش های ذیحسابی را به دقت می توانند بررسی کنند و در صورت مشاهده اختلاف و وضوح تخلف موضوع را بررسی کنند.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:گزارش دیگراغلب اختلاف بین دستگاهها می تواند باشد که باید مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
عبدالرحمن نقشین همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه میدان امام خمینی (ره) نیز افزود:پروژه میدان امام خمینی (ره) از جمله پروژه های مهم شهرداری ارومیه است که متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم این پروژه را اجرا نمائیم و کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه پیگیرو در رفع مسائل و مشکلات این پروژه است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به توجه به بافت های فرسوده شهر ارومیه گفت:یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه توجه به احیای بافت های فرسوده شهر ارومیه است و امید است با رسیدگی و رفع موانع موجود بتوانیم اقدامات مثبتی انجام دهیم.
در پایان مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : در یکی از جلسات صحن شورا با حضور شهردار و دعوت از مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، مدیر کل مسکن و شهر سازی ، شهردار منطقه 4 ، مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری ، معاونت معماری و شهرسازی ، و سازمان سرمایه گذاری شهرداری در خصوص بررسی آخرین روند اجرای طرح میدان امام خمینی (ره) ، تحویل این پروژه به شهرداری و همچنین نهایی نمودن این طرح مهم مشارکتی برگزار گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه در راستای تسهیل روند آزاد سازی امتداد خیابانهای عطائی و سرداران و ایجاد هماهنگی بین بخشی در میان اداره املاک ، شهرداری منطقه 4 ، شهروندان و سایر ارگانهای ذیربط یک نفر از کارشناسان مجرب را جهت پیگیری امور مربوط به این دو طرح در دست اقدام مشخص نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه حداکثر تا پایان دی ماه سالجاری ضمن تخریب تمامی املاک آزاد سازی شده در مسیر امتداد خیابانهای عطائی و سرداران از جمله ساختمان حضور غیاب کارگران ناحیه منطقه4 آخرین وضعیت تملک پلاکهای موجود در مسیر را جهت اتخاذ تصمیمات لازم به شورای اسلامی شهر ارسال نماید .
* مقرر گردید : شهرداریهای مناطق 5 گانه معابر کمتر از 3 پلاک را جهت آزاد سازی با مشخص نمودن اولویت و ضرورت مسیر گشایی برای برنامه ریزی و اتخاذ تدابیرلازم حداکثر تا دو هفته به اداره محترم املاک شهرداری ارسال نماید

تعداد نمایش ها (190)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان