:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 25 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون ،مهندس مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری و مجتبی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با موضوع گزارش ستاد استقبال از مهر 96 در تاریخ 25/6/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه حسین پناهی ،رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست گفت: کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه باید در مسیر سیاست گذاری حرکت کند و از بحث مقوله اجرایی خارج شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:آماده سازی و بستر سازی مناسب برای شروع مدارس از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه انجام گرفته است و امید است در راستای خدمات بهینه به شهروندان سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در جهت ارائه سرویس دهی مدارس اقدام اساسی انجام دهد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین فرهنگسازی استفاده درست از دوچرخه از سوی دانش آموزان گفت:معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه باید در ایجاد زمینه های موثر در بحث فرهنگسازی استفاده دوچرخه و ایجاد زیرساخت های لازم در ورودی های مدارس را در دستور کار قرار دهد.
حسین پناهی همچنین در ادامه افزود: شهرداری و سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در نورپردازی معابر شهری و پارک ها و سایر خدمات طرح شهروند و خادم نمونه اقدامات قابل توجهی انجام داده است اما در این راستا و در جهت تشویق شهروندان به بحث نورپردازی اقدامات اساسی انجام دهد.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید در مسیر تحقق سیاست های کلی 2020 در جهت معرفی شهر ارومیه بعنوان شهر بین الملل گردشگری تلاش کنیم گفت:حوزه خدمات شهری شهرداری ارومیه بخشی از رسیدن شهر ارومیه به شهری بین الملل گردشگری است و لذا باید با تمام توان در راه رسیدن به این امر مهم تلاش شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:تشویق مردم در بحث زیباسازی شهری و تجلیل از شهروندانی که در مسیر 2020 گام بر می دارند و برای رسیدن به شهری زیبای مورد نظر گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.
حسین پناهی همچنین گفت:کیفیت خدمات برای شورای اسلامی شهر بسیار مهم است و لذا باید اقدامات اساسی در راستای سیاست های کلی شورا و کمیسیون انجام گیرد.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:یکی از مهمترین سیاست کاری کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نمونه محوری و شهروند محوری است و لذا از همه دستگاههای اجرایی شهرداری ارومیه در جهت رسیدن به این امر می خواهیم توجه ویژه ای داشته باشند و الگوهای مناسب ارائه دهند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:رسیدگی به روشنایی معابر شهری،پارک ها،آب نماهای شهری،توجه به پارک ساعت و رسیدگی به مشکلات آن از سوی سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گیرد و متناسب با نام محلات و پارک ها اقدام نمایند.
وی همچنین از ساخت سردیس شهیدان آهندوست و تندیس شهید چمران خبر داد و گفت:شهرداری ارومیه در راستای ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا اقدام به ساخت سردیس شهیدان آهندوست و نصب در دو نقطه شهر از جمله خیابان شهیدان آهندوست و تقاطع غیرهمسطح مادر اقدام نموده است و تندیس دکتر شهید چمران در مراسم آغاز مدارس در مدرسه شهید چمران ارومیه رونمایی خواهد شد.
در پایان مصوبات کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه جهت تصمیمات نهایی به صحن شورا ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (150)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان