:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 28 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:
تعامل متقابل دانشگاهها و مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه افزایش خواهد یافت.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:تعامل بین دانشگاهها و مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای پردازش به ایده های نو و تکتولوژی های جدید افزایش خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک هفته پژوهش و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش و فناوری گفت: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در نظر دارد از معاونان پژوهشی دانشگاههای ارومیه در جلسات شورای پژوهشی این مرکز به طور مستمر دعوت بعمل خواهد آند تا توانمندی خود در همکاری با مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه به صورت تفصیلی مطرح نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:استمرار تعامل مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه با دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی موجب خواهد شد تا دانشگاهها با نیازها و اولویت مطالعاتی مرکز و اولویت محورهای پژوهشی شورای اسلامی شهر آشنا شوند و به منظور حل مسائل شهر ارومیه راهکارهای علمی خود را به مرکز ارائه نمایند.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:از دانشگاهها درخواست می شود با استفاده از ظرفیت علمی و امکانات و فضای آموزشی خود، مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه را در برگزاری کارگاهها و همایش های علمی مرتبط با رشته های تخصصی در زمینه مدیریت شهری همچون شهرسازی،عمران،ترافیک،معماری و نیز تخصص های میان رشته ای همچون علوم اجتماعی،روانشناسی و اقتصاد یاری نمایند و این همکاری ها قطعا در آسیب شناسی مسائل و تحلیل آنها و برنامه ریزی برای حل این مسائل چاره ساز و مشگل گشا خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن به کارگیری تمام توان و ظرفیت خود در راستای انتشار و تولید محتوا در قالب نشریه تخصصی اعلام آمادگی می کند و در این نشریه مطالب علمی علاوه بر مسائل فنی و شهرسازی به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر ارومیه نیز توجه ویژه خواهد نمود و اساتید و دانشجویان پژوهشگر می توانند نسبت به چاپ مقالات خود در این نشریه اقدام نمایند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:در راستای ایجاد تعامل و نیز همکاری های مستمر ،مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی خارج از شهر ارومیه نیز در صدد ایجاد تعامل و همکاری خواهد بود و یکی از مهمترین این مراکز پژوهشی « مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران » است که از ظرفیت علمی،سوابق و منابع تخصصی بالایی در امر مدیریت شهری برخوردار است.
دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده در پایان سخنانش گفت: تلاش خواهیم کرد از تجربیات مطالعاتی و اسناد مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تهران،مشهد،اصفهان و تبریز در راستای تعامل بیشتر استفاده شود.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه این زمینه را فراهم می سازد که متحصصان ،اساتید و دانشجویان با یکدیگر به تبادل اطلاعات و تجربیات علمی بیشتری در خصوص مسائل موجود در فضاهای شهری بپردازند و این امر موجب توسعه علمی و تقویت مهارت های تخصصی و پربارتر شدن رزومه دانشجویان خواهد بود.

تعداد نمایش ها (456)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان