:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دکتر مرتضی پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی :

دکتر مرتضی پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی :

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دکتر مرتضی پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی :
افتخار بزرگی است که برای مردم شریف ارومیه خدمت می کنید.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و صادق اهل بیت (ع) و هفته وحدت و روز مجلس ،خطاب به نمایندگان مردم شریف ارومیه گفت: امروز برای شما یک افتخار بزرگ است که برای مردم شریف ارومیه خدمت می کنید و بنده به نوبه خود نیز از حضور شما در پارلمان محلی تقدیر و تشکر می کنم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،دکتر مرتضی پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:نمایندگان شریف مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی شهر ارومیه تمام تلاش خود را در جهت حفظ و صیانت از حقوق مردم ارومیه انجام می دهند و همچنین از حضور و تلاش های جدی شما در شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص زمینهای پادگان لشکر 64 و زمین های الحاقی قدردانی می شود.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خطاب به نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در راستای همفکری،بررسی مسائل شهری می خواهیم تا به صورت دوره ای در پارلمان محلی حضوری مستمر داشته باشند.
دکتر مرتضی پیری همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:با توجه به شرایط و تاریخ تصویب برخی از قوانین ،مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جهت بازخوانی و بررسی برخی از قوانین که لازم است بروز رسانی شود و بتواند مشکلی از مردم را حل نماید .
عضور شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: استفاده از پتانسیل های قوانین و منابع ملی به نفع عموم مردم ایران و بوِیژه مردم منطقه و شهرستان ارومیه چه از حیث بودجه،تفسیر قانون اشتغال،مسائل اجتماعی،توسعه اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی در دستور کار نمایندگان محترم قرار گیرد.
وی همچنین در ادامه افزود:با توجه به شرایط خاص شهرستان ارومیه و وجود پتانسیل های مختلف اقتصادی ،گردشگری ،کشاورزی،صنعتی ،علمی و ...طرح های جامع در خصوص توسعه شهرستان ارومیه ،به افق چشم انداز تهیه نمایند و شورای اسلامی شهر در این خصوص با لحاظ منافع عمومی شهر ارومیه آماده همکاری در جهت طراحی و اجرای چنین طرحهایی می باشد تا شاهد خیر و برکت و توسعه پایدار شهر ارومیه باشیم.

تعداد نمایش ها (201)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان