:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ذاکر،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه: حمایت شورای اسلامی شهر از مبتکران و مخترعان جوان

ذاکر،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه: حمایت شورای اسلامی شهر از مبتکران و مخترعان جوان

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 07 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
ذاکر،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه:
حمایت شورای اسلامی شهر از مبتکران و مخترعان جوان
یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون و رحمتی معاون معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه با دستور جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه سرمایه گذاری رزت در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه سید هادی ذاکر گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت ایجاد اشتغالزایی سالم و نیز توسعه شهر ارومیه از جوانان مبتکر و مخترع شهر ارومیه حمایت خواهد کرد.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:مسئولان اجرایی باید در جهت تامین اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی کشور از جوانانی که استعداد بالقوه ای در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و علمی دارند،حمایت کنند چون با حمایت جوانان می شود به اهداف ملی و اقتصادی رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امروز نوآوری های پیشرفته در توسعه شهرها،نقش موثر و اساسی داشته اند و شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در راستای رسیدن به نوآوری های روز دنیا و در جهت حمایت از تولید ملی باید از جوانان مبتکر و نخبه حمایت کنیم.
در ادامه جلسه،حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گفت:با توجه به نیازهای امروزی جامعه ،باید به فکر مدیریت زمانبندی در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.
وی در ادامه افزود:تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی نه تنها می تواند در ایجاد رضایتمندی شهروندان موثر واقع شود بلکه در کاهش ترافیک شهری نیز نقش مهمی خواهد داشت.
در ادامه جلسه،طرح تولید لامپ های روشنایی در دو نوع معمولی و هوشمند که از سوی شرکت میثاق الکترونیک ارومیه و با حضور مدیرعامل آن شرکت مطرح گردید،اعضای کمیسیون با بررسی طرح مذکور موافقت و دستور پیگیری و اقدامات لازم را به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه داده شد.
همچنین طرح همگام سازی ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی یک جوان مخترع ارومیه ای در کمیسیون مطرح و اعضای کمیسیون بعد از بررسی های لازم،اعلام حمایت از مخترعان ارومیه را اعلام و موضوع طرح جهت رسیدگی و اقدامات لازم به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه ارجاع داده شد.
گفتنی است که در این جلسه نامه شرکت همگامان پیشرو هیوا در خصوص احداث نانو تکنولوژی کارواش در شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین اعضای کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار حضور نماینده پروژه سرمایه گذاری رزت جهت ارائه گزارش از نحوه اجرای پروژه و میزان پیشرفت فیزیکی آن و نیز رسیدگی به مشکلات سهامداران در جلسه آینده شدند.
مصوبات کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه پس از بررسی های لازم به صحن علنی شورا ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان