:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه کمیسیون نظارت مطرح کرد:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه کمیسیون نظارت مطرح کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 25 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه کمیسیون نظارت مطرح کرد:
کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه وظیفه خطیری در امر نظارت بر فعالیت های مدیریت شهری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه وظیفه خطیری در امر نظارت بر عملکرد مدیریت شهری و رسیدگی به مشکلات دارد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش افزود:توجه به نقاط ضعف و قوت و رسیدگی به سیاست های کلی مدیریت شهری از مهمترین کارهای کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه است و امید است با همدلی و همفکری هر یک اعضای کمیسیون به این اهداف در راستای رسیدن به اهداف مدیریت شهری و ایجاد رضایتمندی شهروندان برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:حرمت و احترام اشخاص و دیدگاهها در شورای اسلامی شهر ارومیه حفظ خواهد شد و تمامی عملکردهای مدیریت شهری با رویکرد اصلاح و تقویت نقاط مثبت لحاظ خواهد شد.
در ادامه جلسه حسین پناهی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:اشرافیت اطلاعاتی و نظارتی بر عملکرد و فعالیت های شهرداری از مهمترین برنامه های کمیسیون نظارت خواهد بود و امید است با اجرای تدابیر لازم فاصله های دیدگاهی در مجموعه شهرداری کاهش یابد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:در کنار انتقادها به دنبال راهکارهای مفید و اساسی برای رسیدن به اهداف سیاست های کلی شورا خواهیم بود و با نظارت کامل در تلاش خواهیم بود کاستی ها موجود را کاهش دهیم.
حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:استقلال بخشی به موضوعات مهم شهری در کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه جزو مهمترین برنامه ها است و امید می رود با نگاه کلی و اساسی به کمیسیون نظارت از سوی مدیریت شهری شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر توسعه شهری باشیم.
عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه افزود:امید است با صداقت و درستی بتوانیم به اهدافمان نزدیکتر شده و با تشکیل بانک اطلاعاتی در حوزه های مختلف بتوانیم خدمات ارزنده ای انجام دهیم و اگر می خواهیم به نتایج مطلوب و قابل قبولی دست یابیم باید اشرافیت اطلاعاتی داشته باشیم و بدون وجود بانک اطلاعاتی به نتایج مطلوب نخواهیم رسید.
وی همچنین در پایان سخنانش اذعان داشت:با همدلی و تلاش و در راستای توسعه شهری قدم برخواهیم داشت و امید است با استفاده از تجربیات تک تک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت جلب رضایت شهروندان به نتایج مطلوب و قابل قبول دست یابیم.
عبدالرحمن نقشین ،رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه گفت:کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از اساسی ترین و اصولی ترین کمیسیونهای شورای اسلامی شهر است که بحث نظارت در عملکرد مدیریت شهری دارد.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:تعامل و همفکری می تواند ما را به اهدامفان نزدیکتر کند و امید است با تفکرات سالم بتوانیم در مسیر خدمت صادقانه به مردم حرکت کنیم.
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:متاسفانه در کشور ما بحثی که در قانون برای نظارت آمده است به خوبی رعایت نشده است و باید در این راستا تدابیر لازم را انجام داد.
وی در ادامه افزود:ضعف در نظارت موجب ضعف مدیریتی می شود و لذا باید با تمام تلاش در مسیر توسعه شهری و نیز نظارت کامل بر فعالیت های شهری در دستور کار قرار گیرد و کمیسیون نظارت باید در اولویت قرار گیرد و مدیریت شهری با تمام توان به اهداف کلی آن پردازش نماید.
مهندس محمد خالد حاتمی،عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه گفت:کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از مهمترین کمیسیونها است و نقش بسزایی در جهت احقاق سیاست های کلی شورا داردو لذا با نگاه مثبت می توانیم به توسعه شهری نزدیک شویم.
عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت:امروز اگر شاهد توسعه شهری و رضایت شهروندان هستیم همگی با اتحاد مدیریت شهری و تلاش های شبانه روز پرسنل خدوم شهرداری ارومیه به دست آمده است و این همدلی همچون دوره های گذشته شورا ادامه خواهد داشت.
مهندس محمد خالد حاتمی در بخش دیگری از سخنانش افزود:همپایی و کمک شهروندان قدرشناس ارومیه باعث رونق و توسعه شهر شد و لذا ما باید قدرشناس زحمات آنان باشیم و از نظرات و پیشنهادات مردم عزیز در راستای رسیدن به شهری آباد و سالم و زیبا استفاده نمائیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:باید تلاش کنیم تا در زمینه نظارت بر عملکردها دقت بیشتری انجام دهیم و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در این راستا با تمام توان به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
مهندس مسعود پاکی عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه نیز گفت:نگاه من به کمیسیون نظارت یک نگاه اجرایی است و امیدوارم با این نگاه بتوانیم خدمات ارزتده ای برای شهروندان انجام دهیم.
وی در ادامه افزود:اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در کنار شهردار با توجه به سیاست های کلی شورا و نیز توجه به بخش مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تلاش خواهند کرد تا به آن عهدی که بسته ایم برسیم و در جهت رضاتمندی شهروندان گام برداریم.
مهندس پاکی همچنین با اشاره به اینکه نظارت بر عملکردها از مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر است گفت:اگر نظارت بر عملکردها و فعالیت ها و نیز شناسایی مشکلات و معضلات شهری نباشد نخواهیم توانست به خواسته هایمان برسیم و لذا با همدلی و اتحاد و در کنار هم بودن باید تلاش شود تا نیازهای جامعه برطرف شود.

تعداد نمایش ها (135)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان