:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت:  ✅ شورای اسلامی شهر با همدلی و اتحاد در کنار استاندار گام برخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ✅ شورای اسلامی شهر با همدلی و اتحاد در کنار استاندار گام برخواهد داشت.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 14 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:
✅ شورای اسلامی شهر با همدلی و اتحاد در کنار استاندار گام برخواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا که با حضور سرزده استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد گفت: شورای اسلامی شهر با اتحاد و همدلی و در راستای رسیدن به اهداف کلی در کنار استاندار محترم قدم برمی دارد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بودجه و پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه افزود:مدیریت شهری با توجه به نیازهای اساسی شهری در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی،عمرانی،توسعه فضای سبز اقدامات موثری انجام داده است و این اقدامات با اتحاد مسئولین و مشارکت مردم قدرشناس ارومیه به دست آمده است.
رسول اصغرزاده در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با توجه به نگاه مثبت و رویکرد استاندار به پارلمان شهری امید است با همدلی بتوانیم به اهداف و توسعه شهری و نیز جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برسیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت: خادمان مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه همیشه در راستای ارائه خدمت بی منت به شهروندان تلاش می کنند.
رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل شهری گفت: امروز با توجه به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل شهری از استاندار محترم در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و نیز نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و آغاز خط تراموای شهری مساعدت و یاری خواهانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان یکی از فاخرترین پروژه های عمرانی شهر ارومیه است که متاسفانه با توجه به رکود اقتصادی نتوانسته ایم در زمان معین شده به بهره برداری برسانیم لذا از استاندار محترم می خواهیم در راستای بهره برداری از این پروژه ،مدیریت شهری را همراهی و مساعدت نمایند.
وی همچنین افزود: اتحاد و همدلی بین شورای اسلامی شهر و استانداری ما را به توسعه استان و شهر می رساند.
رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به طرح تفصیلی شهر ارومیه اذعان داشت: طرح تفصیلی شهر ارومیه از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر است و از استاندار محترم می خواهیم در این راستا در کنار مدیریت شهری باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:حضور استاندار در پارلمان شهری نشان از توجه ایشان به توسعه شهری است.
گفتنی است که رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از تعاملات بیشتر مدیریت شهری با استاندار آذربایجان‌غربی را خبر داد.

تعداد نمایش ها (253)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان