:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 31 شهریور,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 مهر ، آغاز فصل تربیت و شکوفایی و پرورش و اندیشیدن است.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: مهر ، آغاز تربیت و خودشکوفایی و پرورش و اندیشیدن است و بازگشت اندیشه ، مطالعه و شور و نشاط جویندگان دانش به کلاسهای درس و آغاز تکاپوی دوباره برای افروختن روشنایی پیشرفت و توسعه آینده کشورمان توسط دانش آموزان و دانشجویان در محیط های مدارس و دانشگاه ها است تا بتوانند در آتیه ، سکان هدایت اقتصادی ، فرهنگ و فناوری را به دست گیرند.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه  صحن شورا سخن می گفت با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اذعان داشت: آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹ را بر تمامی معلمان ، اساتید ، دانش آموزان ، دانشجویان و تمامی عوامل و کارکنان دلسوز مدارس و دانشگاهها تبریک می گوئیم که با تلاشهای خود در ارتقای کیفیت نظام آموزشی می کوشند و آروزمند پویایی هرچه بیشتر تعلیم و تربیت در ایران اسلامی هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد ، جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی به ویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشت و در داخل کشور نیز جناح های وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری های نظامی در صدد تضعیف نطام بودند و نیروهای نظامی نیز بخاطر تبعات قهری انقلاب ، هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را بطور کامل پشت سر ننهاده بودند.
دکتر علیزاده امامزاده افزود: آمریکا برای به سازش کشاندن جمهوری اسلامی و در نهایت تسلیم آنها حمایت پنهان و آشکار خود را در کلیه زمینه های سیاسی، نظامی ، اقتصادی و ...از رژیم بعثی عراق به اجرا گذاشت و از سوی دیگر نیز  ابرقدرت دیگر جهان یعنی شوروی سابق که متحد عراق محسوب می شد ، خصومتش را با نظام اسلامی بیش از پیش نمود.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: پس از شکل گیری اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی و طرد نیروهای وابسته ، حماسه ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه بود ، حماسه دفاع مقدسی که برکات و دستاوردهای بی  نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

تعداد نمایش ها (42)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان