:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 22 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

💠 شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی نمی کند/ خبرنگاران مشکلات شهری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند
 
دکتر علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه ای پیام انقلاب گفت:امروز روز عرفه بوده و ما در فلسفه این روز بحث داریم و در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی گردد و تمامی مادیات را در حج به کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می کند.

وی افزود: زندگی خبرنگاران آکنده از مشکلات عدیده بوده و انتظار داریم خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ارشاد به زندگی خبرنگاران توجه کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری ارومیه مدیون خبرنگاران هستند و وظیفه ذاتی ما این است که قدردان خبرنگاران باشیم.

علیزاده امامزاده ادامه داد: انتظار شورا از خبرنگاران این است که مشکلات شهری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند، چراکه برخی مواقع هدف صرفا تخریب بوده است.

وی یادآور شد:  وظیفه شورای شهر سیاست گذاری است و انتظار داریم تا به مردم آگاهی داده شود که برخی وظایف در حوزه شهرداری بوده و برخی دیگر نیز در حوزه شورای شهر است و خبرنگاران باید موضوعات مختلفی را که مربوط به بودجه سال گذشته بوده را برای شورای شهر مشخص کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر دخالتی در کارهای اجرایی ندارد و خبرنگاران که وظیفه آگاهی و توسعه شهر را دارند، باید به مردم در رابطه با وظایف شورای شهر و شهرداری آگاهی دهند.

تعداد نمایش ها (207)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان