:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: صنایع ومشاغل اطراف کمربندی به مکان دیگری منتقل می‌شوند

رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: صنایع ومشاغل اطراف کمربندی به مکان دیگری منتقل می‌شوند

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 10 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
صنایع ومشاغل اطراف کمربندی به مکان دیگری منتقل می‌شوند
با توجه به اقدامات صورت گرفته در شورا و تعامل و همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان و اتاق اصناف درمراحل پایانی تخصیص مکان برای این صنایع قرار داریم.
رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: تا قبل از سال 1386 وضعیت در تمام ورودی های یازده گانه اصلی و فرعی شهر ارومیه بسیار اسفناک بود، پس از روی کار آمدن دور سوم شورا ساماندهی ورودی های شهر در اولویت اول قرار گرفت.
وی افزود:طی 10 سال اخیر اقداماتی نظیر تعریض راه، پیاده روسازی، ساماندهی روکش آسفالت، ساماندهی نوررسانی و ایجاد و بهسازی تقاطع های غیر همسطح مانند ورودی های خیابان ساوالان(جاده اشنویه)، پل ابوذر(جاده تبریز)، پل سوم خرداد(جاده فرودگاه)، پل شهیدلرکورپوسی(جاده نازلو) باعث شد تا اقدامات و سازه های زیربنایی که برای ساماندهی ورودی های شهر ارومیه نیاز بود تا حدودی تأمین شود.
اصغرزاده با اشاره به مشاغل فعال در ورودی های شهرارومیه خاطرنشان کرد: در طول سال ها برخی از صنایع در محدوده ورودی شهر مستقر شده و مشغول به فعالیت می باشند؛ اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در شورا و تعامل و همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان و اتاق اصناف درمراحل پایانی تخصیص مکان برای این صنایع قرار داریم تا با تغییر مکان برخی از آن ها نظیر ضایعات فروشان که در ظاهر شهر تأثیر ناخوشایندی می گذارند ظاهر ورودی شهر و اطراف کمربندی مطلوب تر و زیباتر شود.

تعداد نمایش ها (120)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان