:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه  استمرار تعاملات و همکاری دو جانبه اتاق اصناف با شورای اسلامی شهر در دوره پنجم

رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه استمرار تعاملات و همکاری دو جانبه اتاق اصناف با شورای اسلامی شهر در دوره پنجم

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 25 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه
استمرار تعاملات و همکاری دو جانبه اتاق اصناف با شورای اسلامی شهر در دوره پنجم
رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان که با حضور هیئت رئیسه اتاق و روسای اتحادیه صنفی شهرستان ارومیه برگزار گردید خواستار استمرار تعاملات و همکاری دو جانبه اتاق اصناف با شورای اسلامی شهر در دوره پنجم شد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهردر این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی ( ع ) و لیالی قدر از هیات رئیسه اتاق اصناف ، رئیس بسیج اصناف ، روسای اتحادیه های مختلف ، کسبه ، اصناف و بازاریان شهر ارومیه که در برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر نقش بسزایی ایفا کردند تشکر و قدر دانی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ضمن ابراز خرسندی از تعاملات و همکاری های صورت گرفته فی مابین اتاق اصناف و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در دوره های گذشته و با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه خواستار ارتباط مستمر و صمیمی اتاق اصناف با شورا و مدیریت شهری در راستای احصاء و هموار نمودن مشکلات اصناف در شورای دوره ی پنجم را شد.
وی اظهار داشت در تعرفه عوارض خدماتی سال 1396 از الزاماتی که از سوی شورا و مدیریت شهری با در نظر گرفتن ضوابط تشویقی از سوی شهرداری برای احداث کنندگان مجتمع های تجاری در نظر گرفته شده که الزام به احداث سرویس بهداشتی ، نمازخانه و محل نگهداری و بازی کودکان می باشند و برابر مساحت کاربری های فوق ، کاربری تجاری رایگان ارائه می گردد .
اصغرزاده یکی از مطالبات شورای اسلامی شهر از شهرداری و دستگاه های ذیربط را جلوگیری از دستفروشی سازمان یافته و سد معبر در اماکن و معابر عمومی و احداث سرویس های بهداشتی در سطح شهر بالاخص در بافت قدیمی و مرکزی شهر عنوان کرد.
وی در ادامه افزود : اقدامات قابل شایان و قدم های موثری با توجه به شرایط ویژه و خاص استان در خصوص مالیات اصناف با مساعدت استاندار آذربایجان غربی برداشته شده است که نتیجه اقدامات بعد از حصول نتیجه نهایی مشهود خواهد بود .

تعداد نمایش ها (209)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان