:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 19 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

#⃣ فرهنگسازی های لازم برای ساماندهی سد معبر در حاشیه و سطح شهر ارومیه انجام گیرد. 

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد. 

🔼 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری با دستور جلسه بررسی مسائل و ساماندهی سد معبر در حاشیه و سطح شهر ارومیه برگزار شد. 

🔺 حسین پناهی در آغاز جلسه ضمن تبریک صعود تیم والیبال شهرداری ارومیه به فینال لیگ برتر گفت:  موضوع ساماندهی سد معبر یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه های اصلی مدیریت شهری بوده است و در این راستا نیز طرح ها و ایده های بسیار و مصوبات لازم از سوی شورا انجام گرفته است. 

🔺وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت:  ساماندهی به سد معبر نیاز به فرهنگسازی کلی دارد که باید در بین مردم انجام گیرد. 

🔺رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری اذعان داشت:  موضوع واگذاری امورات امانی و نگهداری فضای سبز به مناطق پنجگانه یکی از موضوعات مهمی بود که در جلسه کمیسیون مورد طرح و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا با استقلال مناطق و معاونت های خدمات شهری مناطق این موضوع با قوت بیشتر انجام گیرد. 

#⃣ حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش افزود:  در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه موضوع درخواست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه در خصوص اجرای قانون هوای پاک مطرح و مقرر گردید این موضوع در کمیته خدمات شهری شورا بررسی شود. 

حسین پناهای همچنین در ادامه سخنانش گفت:  موضوع انتقال پساب تصفیه شده کارخانجات اروم آدا و ترش نارنج و سیب تاک به پایین دست روستای تبت یکی دیگر از موضوعاتی بود که در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. 

🔼 سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  درخواست انجمن شرکت های فضای سبز در خصوص نگهداری از بوستان ها،  طرح درخت من از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. 

🔺 حسین پناهی گفت:  طرح درخت من یکی از طرح هایی است که می توان با اجرای آن بعنوان یکی از موثرترین و موفق ترین طرح های خدمات شهری برای شهروندان باشد. 

وی ضمن اشاره به موضوع تکدی گری در شهر ارومیه گفت:  تکدی گری یکی از بزرگترین معضلات شهری است که امروز شهروندان را دچار نارضایتی و تهدید قرار داده است و لذا شهرداری و دستگاه های مرتبط باید نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها اقدام کنند. 

🔼 وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های معاونت خدمات شهری در زمان بارش رحمت و نعمت الهی اذعان داشت:  یکی از عمده ترین مشکلاتی که در زمان بارندگی برف و باران مردم را دچار مشکل می کند موضوع آب رو ها،  کانالهای شهری،  آب و فاضلاب و مخابرات است که با جداسازی کانالهای آب و فاضلاب از آب شهری می تواند رفع شود. 

تعداد نمایش ها (153)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان