:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سومین جشنواره صنایع دستی کشور در مجاورت جشنواره انگور ارومیه برگزار می‌شود

سومین جشنواره صنایع دستی کشور در مجاورت جشنواره انگور ارومیه برگزار می‌شود

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 17 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سومین جشنواره صنایع دستی کشور در مجاورت جشنواره انگور ارومیه برگزار می‌شود

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: شهریور امسال سومین جشنواره صنایع دستی کشور در مجاورت جشنواره انگور ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : میر علی محمدی، با اشاره به برگزاری جشنواره انگور از 23 تا 30 شهریور ماه در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های مهم برگزاری چهارمین جشنواره انگور توسط شهرداری آن است که تمامی هزینه‌های مورد نیاز، بدون پرداخت مبلغی از سوی شهرداری و صرفا با عقد قراردادهایی که با انواع شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است تامین مالی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر ارومیه تصریح کرد: در این باره پیش‌بینی هزینه نهایی برگزاری جشنواره منوط به محقق شدن برنامه‌های در نظر گرفته شده در این جشنواره هشت روزه است.

وی افزود: اگر چه در سالیان گذشته شهرداری ارومیه بخشی از هزینه‌های لازم را خود تامین کرده اما امید است در جشنواره چهارم و بعدی درآمدزا باشد.

محمدی گفت: امید است که مسئولان استانی از جمله استانداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آب منطقه‌ای، دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما با همکاری تنگاتنگ خود شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه را در برگزاری باشکوه این رویداد یاری کنند.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: مهمترین وجه تمایز این جشنواره با جشنواره های پیشین این است که از تمامی 31 استان کشور برای حضور در این جشنواره دعوت شده و نیز مقرر شد کلیه هزینه‌های مورد نیاز آن توسط خود جشنواره تامین شود.

به گفته وی، علاوه بر آن از کشورهای همجوار آذربایجان‌غربی نیز از جمله هفت تن از شهرداران و استانداران شهرهای نزدیک استان دعوت به عمل آمده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دسنی استان، در جوار این جشنواره سومین جشنواره صنایع دستی کشور با دعوت از فعالان این بخش از تمامی استان های کشور در محل دهکده چی‌چست برگزار می‌شود

منبع : تسنیم

تعداد نمایش ها (145)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان