:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

سومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 28 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
سومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
سومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس محمد خالد حاتمی و با حضور اعضای کمیسیون،مهندس حسین اشرفی ،معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در تاریخ 96/6/26 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این جلسه مهندس محمد خالد حاتمی ،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک 27 شهریور روز شعرو ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار گفت:همت و یاری شهروندان در امر پرداخت عوارض سالیانه می تواند کمک بزرگی از خارج شدن مدیریت شهری از بحران مالی شود و لذا از تمامی مردم قدرشناس شهر ارومیه می خواهیم تا نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خود اقدام نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:باید در جهت توسعه شهر ارومیه به دنبال استخراج فرصت های سرمایه گذاری باشیم و با دید فرابخشی به این موضوع می توان در امر جذب سرمایه گذاری و گردشگری موفق بود.
مهندس خالد حاتمی در ادامه سخنانش گفت:مسئولان باید در راستای شناختن استان و شهر ارومیه در زمینه سرمایه گذاری و گردشگری از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های آن استفاده بهینه و زیرساخت های لازم را ایجاد نمایند.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: فرصت های سرمایه گذاری ،گردشگری،صنعتی و طبیعی شهر ارومیه باید شناسایی شوند و با صادرات محصولات کشاورزی استان می توان فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری را فراهم نمود.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید از متولیان امر در جهت سرمایه گذاری و گردشگری دعوت بعمل آید گفت:توجه به متولیان گردشگران پزشکی،کشاورزی،مذهبی و حتی دامداری باید در دستور کار قرار گیرد و لذا در این زمینه بایستی فرهنگ سازی مناسب انجام گیرد.
مهندس محمد خالد حاتمی با اشاره به اینکه با توجه به دیدگاههای پزشکان،دامداران و کشاورزان اذعان داشت:توجه به دیدگاههای پزشکان،دامداران و کشاورزان می تواند ما را در راستای هم اندیشی برای جذب سرمایه گذاران یاری نماید.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های مرزی شهر ارومیه گفت:برای اینکه بخواهیم صنعت گردشگری و سرمایه گذاری را توسعه دهیم باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های مرزی موجود در شهر ارومیه استفاده شود.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:امروز یکی از عوامل اصلی صادرات انگور ارومیه برگزاری جشنواره هایی چون جشنواره انگور است که باید تلاش کنیم تا فرهنگسازی لازم در این زمینه را افزایش دهیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید مشکلات موجود در میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه حل شود اذعان داشت:میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه یکی از مهمترین و اساسی ترین رونق صادرات و تجارت منطقه است که از جایگاه ویژه اقتصادی برخوردار است و لذا باید در جهت رفع مشکلات این میدان تدابیر لازم اتخاذ شود.
مهندس خالد حاتمی همچنین در پایان سخنانش با اشاره به جایگاه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:حفظ جایگاه شهر ارومیه بستگی به حفظ جایگاه شورای اسلامی شهر ارومیه دارد و باید در این راستا تمام تلاش خود را انجام دهیم.
گفتنی است که تمامی مصوبات کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

تعداد نمایش ها (163)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان