:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری :  سازمان فرهنگی ورزشی باید محور اصلی فعالیت خود را صرف وظایف ذاتی آن سازمان نماید

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری : سازمان فرهنگی ورزشی باید محور اصلی فعالیت خود را صرف وظایف ذاتی آن سازمان نماید

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 20 مرداد,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری :

سازمان فرهنگی ورزشی باید محور اصلی فعالیت خود را صرف وظایف ذاتی آن سازمان نماید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه :سید هادی ذاکر با بیان این مطلب که سازمان فرهنگی ورزشی باید محور اصلی فعالیت خود را صرف وظایف ذاتی آن سازمان نماید افزود : با توجه به رسالت این سازمان در جهت ترویج امورات فرهنگی ورزشی باید گام بردارد و برنامه ریزی منسجم ارائه و اقدام نماید .

این مقام مسئول در جمع اعضاء کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و پرسنل این سازمان گفت : سازمان فرهنگی و ورزشی باید تلاش خود را در راستای وظایف  ذاتی و بالفطره مرتبط با رسالت این سازمان همانا نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش همگانی ، مسائل فرهنگی ، معضلات اجتماعی ، مذهبی و صدها کار فرهنگی و اجتماعی محوریت کار خود قرار دهد و از رسالت خود دور نماند .

ایشان ضمن نقد از روند نحوه استفاده  سازمان فرهنگی ورزشی از فرهنگسرای قرآن و عترت افزود : با توجه به هزینه انجام شده برای ساخت و تکمیل فرهنگسرای قرآن و عترت متاسفانه هیچ گونه  فعالیت و بهره برداری از این فرهنگسرا صورت نگرفته است و باید با بهترین وجه ممکن که از بیت المال صرف شده استفاده کرد و از تبدیل شدن به اداره و موارد دیگر ممانعت گردد. 

 

تعداد نمایش ها (445)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان