:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ششمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

ششمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 11 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
ششمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
ششمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس مسعود پاکی ،مهندس حسین بخشایشی،مهندس محمد خالد حاتمی ،زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون و نیز مهندس حسین دوستی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه با دستور پیگیری و رسیدگی به نامه های شهروندان در تاریخ 6/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه عبدالرحمن نقشین با اشاره به اهمیت و برنامه های اصلی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و بحث های اساسی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ،پیگیری مطالبات مردم و نیز بررسی و رفع مشکلات آنان است و با توجه به تجارب و استعدادهای اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورا امید می رود تمامی مطالبات شهروندان در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: یک سری گزارشات اساسی و مهم در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح می شود و این کمیسیون نیز در راستای جلب رضایت شهروندان و رفع موانع با تمام توان بررسی و اجرا می نماید و لذا از تمامی دستگاههای اجرایی در جهت احقاق سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه می خواهیم در کنار کمیسیون های تخصصی شورا قدم بردارند.
عبدالرحمن نقشین همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه میترا فرهنگیان اذعان داشت:با توجه به درخواست اعضای پروزه میترا فرهنگیان ،مراحل اجرایی این پروژه در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است و امید می رود به زودی شاهد رفع موانع موجود و اتمام این پروژه باشیم.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه گفت:تمامی درخواست ها و مشکلات شهروندان در کمیسیون نظارت و پیگیری شورا مورد بررسی قرار می گیرد و در این راستا نیز از تمامی شهروندان می خواهیم انتقادات،پیشنهادات و مشکلات خود را با سامانه 137 شهرداری ارومیه جهت رسیدگی به آن مطرح نمایند.
در ادامه جلسه مهندس حسین بخشایشی دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به اهمیت شمردن بخش خصوصی گفت:امروز یکی از مهمترین برنامه های کلانشهرها بحث برون سپاری و توجه به بخش خصوصی است و لذا شهرداری ارومیه علی الخصوص معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری ارومیه نیز باید در این زمینه تدابیر لازم را بررسی و اجرایی نمایند.
مهندس حسین بخشایشی در ادامه سخنانش اذعان داشت:امروز با توجه به اهمیت سیستم یکپارچه سازی و شهروند الکترونیک باید سعی کنیم تمامی مکاتبات و درخواست های شهروندان از طریق خدمات الکترونیکی ارائه شود و با راه اندازی این سیستم در راستای جذب رضایت شهروندان اقدام شود.
دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین و اساسی ترین سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه است گفت:یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه ها و سیاست های شورای اسلامی شهر ارومیه بحت جذب و افزایش رضایتمندی شهروندان قدرشناس ارومیه است و لذا تمامی دستگاههای شهرداری ارومیه باید در راستای اهمیت شمردن این موضوع تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه باید تمامی مکاتبات،درخواست ها،پرداخت عوارض و ...از طریق سیستم الکترونیکی انجام گیرد افزود:تمرکز نمودن یکپارچه سازی در شهرداری ارومیه باید جزو اولویت ها باشد و لذا معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی باید در فرهنگسازی این سیستم اقدامات اساسی انجام دهد.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید به دنبال درآمد پایدار باشیم گفت:بحث درآمد پایدار امروزه یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری می باشد که می توان از طریق استحصال انرژی زباله از پسماندهای شهری و مدیریت مفید می توان به این امر دست یافت.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
مقرر گردید : شهرداری ارومیه برنامه و پیشنهادات خود را در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار و مدیریت منابع مالی تمامی سازمانها و مناطق تابعه را (حداکثر تا 15 روز) در قالب لایحه ای جهت بررسی و اتخاذ تمهیدات لازم به کمیسیون نظارت شورا ارسال نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه ضمن مدیریت صحیح منابع و اتخاذ تمهیدات لازم برنامه های خود را در اسرع زمان جهت پرداخت مطالبات کارکنان و به ویژه پرداخت حق بیمه پرسنل را جهت استحضار اعضای محترم شورا و حمایت از این قشر زحمتکش جامعه به شورای اسلامی شهر اعلام نماید .
* مقرر گردید : یکی از جلسات آتی کمیسیون با موضوع بررسی اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری انجام گرفته در خصوص تبدیل شهر ارومیه به شهر پایلوت هوشمند و الکترونیک برگزار گردد .
* مقرر گردید : وضعیت صدور فیشهای چندین ساله و غیر منطقی موجود از بابت اخذ عوارض مختلف پسماند و نوسازی که در اختیار شهروندان میباشد در حضور شهردارارومیه مطرح شود که کمیسیون پیشنهاد می نماید پایلوت صدور تمامی قبوض خدماتی شهرداری سال 1395 لحاظ گردد .

تعداد نمایش ها (173)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان