:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

شهردار ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
شهردار ارومیه در نشست صمیمی با نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
پارلمان ملی و محلی تفکیک ناپذیر است/با وفاق و همدلی می توانیم به خواسته های مردم برسیم/پارلمان محلی می تواند کمک بزرگی برای نمایندگان مجلس باشد.
محمد حضرت پور شهردار ارومیه گفت:وظایف پارلمان ملی و محلی تفکیک ناپذیر است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،محمد حضرت پور شهردار ارومیه با تبریک میلاد باسعادت منجی دوعالم بشریت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و همچنین روز مجلس گفت:نمایندگان مجلس نخبگان جامعه هستند و در اجرای قانون و رفع مشکلات جامعه نقش بسزایی دارند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه با اتحاد و انسجام و همدلی می توانیم به مطالبات مردم جامه عمل بپوشانیم ، اذعان داشت:امروز پیشرفت و توسعه شهر ارومیه حاصل همدلی و رفاق بین نمایندگان مجلس و مسئولین استانی و شهری بوده است و با همدلی می توان به مطالبات به حق مردم رسید.
شهردار ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس می تواند موتور متحرک شهرها باشد گفت:نمایندگان مجلس سهم بزرگی در جذب اعتبارات ملی و محلی برای شهرها دارند و می توانند با تخصیص اعتبارات لازم کمک بزرگی در توسعه شهرها داشته باشد .
محمد حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع ارزش افزوده گفت:نمایندگان مجلس در خصوص موضوع عوارض ارزش افزوده تلاش های موثری انجام داده اند و اگر 20 درصد از عوارض سوخت برای توسعه شهرستان ها و 20 درصد به بین شهری تخصیص یابد می توانیم از بسیاری از مشکلات و بحران ها عبور کنیم.
وی در ادامه افزود:ما همیشه در کنار نمایندگان مجلس برای ارائه خدمات هستیم و با تمام توان در راستای ارائه خدمات بهینه و رفع مشکلات جامعه تلاش می کنیم.
شهردار ارومیه همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:جذب سرمایه گزاران داخلی و خارجی می تواند شهرها را در مسیر توسعه شهری یاری نماید و از نمایندگان مجلس می خواهیم با تمام توان در جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ما را یاری نمایند.

تعداد نمایش ها (182)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان