:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: شورای شهر ارومیه از سوال کردن و استیضاح شهردار ابایی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: شورای شهر ارومیه از سوال کردن و استیضاح شهردار ابایی ندارد

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 25 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
شورای شهر ارومیه از سوال کردن و استیضاح شهردار ابایی ندارد
رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برخلاف تصور موجود ، شورای اسلامی شهر ارومیه از سوال کردن و استیضاح شهردار ابایی ندارد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه رسول اصغرزاده ، اظهار داشت: برخلاف تصوری که در افکار عمومی و بین اصحاب رسانه شکل گرفته است، شورای شهر ارومیه هیچ وقت از سوال کردن و استیضاح شهردار ابایی نداشته است، به طوری که نه‌ تنها در دوره فعلی بلکه در زمان شهردار وقت، بازیان و ... شورا در مقابل ایرادات و ضعف‌ها در مدیریت شهری واکنش نشان داده است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در دوره شهرداری حضرت‌پور هیچ گونه سوالی از شهردار در صحن شورا مطرح نشده است، گفت: هر عضو شورا حق سوال کردن دارد که در صورت احساس نیاز به چنین امر روند قانونی را سپری می‌کند، همچنین درست است که به صورت رسمی سوالی مطرح نشده و استیضاح صورت نگرفته است ولی در جلسات خصوصی به صورت در گوشی انتقادها را مطرح کرده و جواب گرفته‌ایم.
این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در واکنش به انتقادات موجود پیرامون فرهنگسرای رسانه و نحوه شکل ‌‌گیری و گزینش افراد در راس آن چنین پاسخ داد که هیچ کس با نفس مسئله یعنی راه‌اندازی فرهنگسرا مخالف نیست ولی نسبت به مدیریت و حواشی آن ما هم انتقاد داریم؛ از طرف دیگر مدتی را باید فرصت داد تا کار کنند تا بعد نسبت به اظهار نظر در این زمینه اقدام شود.
اصغرزاده در پاسخ به این موضوع که نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و فعالان قرآنی نسبت به مستقر شدن بخش اداری شهرداری در فرهنگسرای قرآن و عترت معترض هستند، طی اظهارنظری جالب توجه گفت که این پروژه هم اکنون در حال تکمیل شدن است و سایر نهادهای زیرمجموعه شهرداری به صورت موقت در آنجا مستقر هستند.
وی در پاسخ مبنی بر اینکه کسانی مدعی هستند که استخدام غیرقانونی و جذب فرد بازنشسته در مجموعه شهرداری انجام می‌گیرد که در این زمینه مستندات هم دارند، این طور پاسخ داد که صرف بازنشسته بودن فرد نباید دلیلی برای انتقاد باشد این احتمال را بدهید که شاید روند قانونی برای استخدام سپری شده است !
اصغرزاده در واکنش به این موضوع که شهرداری ارومیه فقط از باشگاه‌ بهره‌ برداری سیاسی کرده و هیچ گونه قهرمان‌پروری تاکنون نداشته است، همچنین رئیس سازمان فرهنگی ورزشی دوشغله است، گفت: شهرداری ارومیه در حوزه اقتصاد ورزشی عملکرد خوبی دارد؛ درباره دوشغله بودن هم باید عنوان کنم که فرد مورد نظر فقط برای یکی از مسئولیت‌های خود حقوق می‌گیرد برای مسئولیت دیگر خود هیچ گونه مبلغی دریافت نمی‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان سخنان خود با بیان اینکه قصد تبرئه کردن شهردار را ندارم بلکه باید همه امور و همه شخصیت‌ها را نسبی دید و ارزیابی کرد، گفت: رسانه‌ها از فرصت و امکاناتی که دارند برای روشنگری و تبیین مسائل استفاده کنند ولی به وادی تخریب وارد نشوند.
منبع : خبرگزاری فارس

تعداد نمایش ها (156)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان