:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :  ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه یکی از ملزومات و وظایف شورا و شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه یکی از ملزومات و وظایف شورا و شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 27 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه یکی از ملزومات و وظایف شورا و شهرداری

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه یکی از ملزومات و وظایف شورا و شهرداری می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه :حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت: با توجه به اینکه فرهنگسراهای بانوان می تواند محور حرکت در قالب آموزشی و تفریحی ،فرهنگی و... باشد و زمینه را برای جاذبه های بیشتر افزایش دهد ، می بایستی طرحهای مطالعاتی جامع در حد کلانشهرها در خصوص استانداردهای کشوری برای احداث پارک  ها خصوصا" پارکهای بانوان را داشته باشیم تا بتوانیم با شرایط موجود شهر و بومی سازی آن در محلات و مناطق پنج گانه اقداماتی را انجام دهیم که بتواند بر افزایش سرویس دهی و خدمات بیشتر به جامعه زنان خصوصا" در افزایش تعداد آنها دانست .

پناهی در ادامه مهم ترین اهداف ایجاد پارک بانوان در شهر را اینگونه عنوان کرد و گفت: ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه یکی از ملزومات و وظایف شورا و شهرداری بوده و باید در جهت حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی بانوان و نیزتامین فضاهای ورزشی ویژه بانوان که متقابلا باعث تقویت روحیه ،  شادابی و نشاط و حفظ سلامت جسمی و روحی زنان را خواهد داشت و با این کاربه  تحکیم  خانواده ها کمک کرده ایم و هم به وظیفه خود که یکی ازضرورت های فرهنگی و اجتماعی شهر می باشد عمل کردیم.  

عضو شورای اسلامی شهربا توجه به حضور معاونتهای شهرداری خواستار رسیدگی جدی مسئولین شهرداری به بحث سد معبر و ساماندهی این معضل در شهرگردید و نیز برچیدن کابلها و میلگیرد ها و نخاله های جا مانده در انجام پروژه ها و اصلاح نواقص  در پروژه های اقدام شده را شد و تاکید کرد این اقدام می تواند به زیبایی و مبلمان شهری شایانی نماید.

حسین پناهی در  ادامه خواستار جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها شد که در این فصل سرما با وجود گرمخانه و مکان پایش برای متکدیان ، این امر به وجهه شهر لطمه می زند .

وی با اشاره به نبود سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و عدم اجرای مصوبات در این مورد را از جمله ضرورت های ورود معاونت خدمات شهری و عمرانی و فرهنگی به این امر پرداخت و ادامه داد و گفت  : بهترین مسیرکمک به تمامی موارد اشاره شده اجرای دقیق مصوبات شورای شهر در تمامی زمینه ها خصوصا" مصوبات تصویب شده در مورد بانوان دانست و خواستار نظارت بیشتر شهرداران مناطق و ناظرین شد. 

این مقام مسئول در پایان افزود : ایجاد جاذبه های بیشتر علی الخصوص خانه بازیهای کودکان و تجمیع مکانهای ورزشی در این مجموعه ها و هنرهای دستی بانوان را در جذب نمودن بیشتر پارکها برای استفاده  مهم و اساسی و ضروری دانست.

تعداد نمایش ها (159)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان