:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای ‌شهر ارومیه مطرح کرد:

عضو شورای ‌شهر ارومیه مطرح کرد:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 26 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
عضو شورای ‌شهر ارومیه مطرح کرد:
بی‌میلی پیمانکاران برای انجام تهاتر با شهرداری ارومیه

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رکود اقتصادی بر زمانبندی اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی ارومیه تأثیر منفی می‌گذارد بطوریکه هم اینک سبب ناتمام ماندن بسیاری از پروژه‌ها شده است و در این میان پیمانکاران دیگر مثل سابق تمایلی بر تهاتر ندارند.

حسین پناهی با اشاره به نقش شورای شهر چهارم در تحقق سرمایه گذاری در این شهر اظهار داشت: گرچه در مجموع در این موضوع به خوبی ورود کردیم ولی در دور چهارم سرمایه گذاری‌های خوبی صورت نگرفت و نتوانستیم سرمایه گذاران خوبی را جذب کنیم و در نهایت از اتمام به موقع پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری عقب ماندیم.

وی افزود: در دوره چهارم شورای شهر ارومیه به سمت ورزش‌ حرفه‌ای گام برداشتیم و یکی از ایرادهایمان ضعف در توجه کافی به ورزش‌های همگانی بود اما در موضوعات فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی تا حدودی توفیقلتی حاصل شد ولی به صورت شایسته و بایسته نتوانستیم از باورها و فرهنگی‌های دینی و بومی مردم ارومیه استفاده کنیم و در مجموع برای دوره چهارم شورای شهر ارومیه نمره قابل قبول 13 را می‌دهم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به روند احداث یادمان شهید باکری گفت: این یادمان در شهر ارومیه یک اثر بسیار خوبی است و اگر در مسیر واقعی خود استفاده شود می‌توان نتایج خوبی را شاهد بود، این پروژه پیش از دوره چهارم شورای شهر طراحی شده و در اختیار استانداری آذربایجان غربی بود و در اوایل دور چهارم به شهرداری واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان اتمام پروژه مشخص نیست و نمی‌توانم در این مورد پیش بینی کنم چرا که شهرداری در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نمی‌برد و منابع مالی و بودجه محدود است.

پناهی یادآور شد: یادمان شهید باکری پروژه‌ای است که می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند چرا که این شهید والا مقام برای ما اسطوره و الگوست و از سوی دیگر برای شهروندان نیز مهم است و از سوی دیگر شهر ارومیه به عنوان شهر شهید باکری‌ها شناخته می‌شود و ما باید به این موضوع فخر کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه غیر هم سطح آذربایجان تصریح کرد: رکود اقتصادی از سال 93 تأثیر خود را بر پروژه‌های شهری گذاشته و پیش از سال 93 هزینه و دستمزد پیمانکاران با تهاتر پرداخت می‌شد ولی پس از رکود اقتصادی مطالبات نقدی از سوی پیمانکاران افزایش یافت و در روند پسرفت پروژه‌ها تأثیر گذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: در کلنگ زنی پروژه غیر هم سطح آذربایجان قول اتمام در کمتر از یک سال و نیم توسط شهردار ارومیه داده شده بود که به سبب رکود اقتصادی پیمانکاران در تهاتر ورود نکردند و عملاً وعده‌های داده شده اجرایی و عملی نشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم تا پایان شهریورماه عبور و مرور از این تقاطع غیر هم سطح آغاز شود.منبع/خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان