:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 23 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه:
خرید 100 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه ون برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی
پس از صدور فرمان امام راحل (ره)، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل، روز ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز حمل و نقل شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فرارسیدن هفته حمل و نقل را به تمامی فعالین این حوزه به خصوص خادمین حوزه حمل و نقل درون شهری تبریک گفت و ابراز امیداوارری کرد : با تلاش های شبانه روزی یکایک کارکنان حوزه حمل و نقل بتوانیم اقدامات شایان و تاثیر گذاری در حوزه توسعه و بهینه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه در راستای ارائه خدماتی مطلوب و ارزنده به شهروندان داشته باشیم .
بخشایشی این روز را فرصتی مغتنم برشمرد که می بایست از تلاش‌های خاموش و بی‌هیاهوی راهداران، رانندگان و حافظان امنیت و آرامش در راههای مواصلاتی درون و بیرون شهری به نحوی شایسته قدرانی نمود .
این مقام مسئول در ادامه سخنانش با تشریح اینکه در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد خاطر نشان کرد : قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است که می بایست مسئولین شهری و کشوری با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم این مشکلات را به فرصت تبدیل نمایند .
دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به اقدامات شایان انجام گرفته در سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر ارومیه و همچنین تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی این خدمات را در سطح شهرهای کشور کم نظیر دانست و از کارکنان زحمتکش این حوزه قدردانی کرد .
بخشایشی در خاتمه با تاکید بر سیاستهای شورای اسلامی شهر ارومیه مبنی بر ایجاد زیر ساختهای استفاده روز افزون برای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و فرهنگسازی لازم جهت به حداقل رساندن استفاده از خودروهای تک سرنشین از انعقاد قرار داد خرید 100 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه ون فی مابین شهرداری ارومیه و یکی از کارخانجات خودرو سازی سنگین برای اولین بار در کشور خبر داد .

تعداد نمایش ها (188)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان