:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهندس حسین بخشایشی،عضو هیئت رئیسه شورای شهر ارومیه :

مهندس حسین بخشایشی،عضو هیئت رئیسه شورای شهر ارومیه :

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 26 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
مهندس حسین بخشایشی،عضو هیئت رئیسه شورای شهر ارومیه :
دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه به مرکز توریستی و درمانی ارتقا می‌یابد

✅ عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با اجرای چندین فاز توسعه دهکده ساحلی چی چست ارومیه به مرکز تفریحی، توریستی، درمانی و ورزشی تغییر کاربری داده و ارتقا می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین بخشایشی با اشاره به فعالیت‌های شورای شهر ارومیه در مناطق کم برخوردار اظهار داشت: با تلاش شورای شهر و شهرداری ارومیه در سالهای اخیر افزایش سرانه فضای سبز، احداث فرهنگ سرا و آسفالت نمودن معابر در تمامی مناطق کم برخوردار همانند مناطق منتفع انجام شده است.

وی افزود: در این سالها برای ایجاد سلامت، شادابی و بهداشت در جامعه دستگاه‌هایی که با سلامت در ارتباط هستند همکاری‌هایی صورت گرفته بطوریکه تا یک سال آینده با کمک دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و استانداری آذربایجان غربی در 18 نقطه شهر ارومیه به ویژه در مناطق کم برخوردار و حواشی شهر خانه‌های بهداشت و سلامت احداث می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: موضوع آسفالت کاری مناطق خاکی در جای‌جای شهر ارومیه نیز شروع شده و تمامی نقاط که نیازمند آسفالت باشند مورد توجه است و از اصحاب رسانه درخواست می‌شود مناطقی را که دستگاه‌های خدمات رسان ارائه خدمت نکرده‌اند و منطقه بدون آسفالت باقی مانده را به شورای شهر ارومیه معرفی کنند.

وی بیان کرد: پیاده روسازی یکی از اقدامات دیگری است که در دستور کار شورای اسلامی شهر ارومیه قرار دارد و بر مجموعه شهرداری ارومیه تکلیف شده تا این مهم از خیابان‌های اصلی و بافت‌های اداری و تجاری شروع شود و این موضوع در اولویت کارهای شورای شهر قرار دارد.

بخشایشی با اشاره به پروژه شهربازی مدرن ارومیه خاطرنشان کرد: مصوبه این موضوع در دوره چهارم اتفاق افتاده و در دوره پنجم انجام می‌شود و متأسفانه تاکنون مکان تفریحی در شأن مردم ارومیه وجود نداشت در حالیکه ایجاد شادابی و نشاط برای جوانان و نوجوانان یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر بود.

وی یادآور شد: جرقه احداث این پروژه در اواخر سال 95 زده شد و امروز شاهد احداث یک مرکز تفریحی، توریستی، درمانی و ورزشی در دهکده ساحلی چی چست ارومیه هستیم که در زمینی به مساحت 10 هکتار و با تمامی امکانات ایجاد خواهد شد و تمامی زیرساخت‌ها ایجاد شده و احداث آب نما، درب ورودی، پیاده رو سازی، احیاء سوئیت‌ها و ارتقاء مهمانسرای دهکده چی چست ارومیه به یک هتل ستاره دار و مجهز از دیگر کارهای انجام شده در این شهربازی است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: توجه به موضوعات درمانی و سایت پروازی برای آموزش خلبانان شهرمان از دیگر مزایای این شهربازی است و امیدواریم برخی از امکانات به زودی ایجاد شود گرچه نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای اتمام پروژه بیان کنیم.منبع/خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (170)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان